خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد:

توسعه و گره گشایی راه های البرز مورد تاکید رئیس جمهور است/ اتمام قطعه یک آزادراه تهران شمال طی چند ماه آتی

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۹۷۷

استاندار البرز گفت: به‌رغم حجم وسیع پروژه تهران_شمال، بویژه در قطعه یک، روند اجرای کار سرعت خوبی پیدا کرده و مسئولان و پیمانکار مربوطه به جد درصدد بهره برداری از قطعه یک این آزادراه طی چند ماه آینده هستند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در بازدید از قطعه یک آزادراه تهران-شمال با اشاره به اهمیت این پروژه در سطح ملی و بویژه برای گره گشایی از بار ترافیک ورودی استان، افزود: بر روند این پروژه مهم از سوی مسئولان ملی توجه و نظارت ویژه ای وجود دارد.

وی ادامه داد: در سفر اخیر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعتبار و بودجه ویژه ای تخصیص یافت که روند پروژه را به شکل محسوسی تسریع کرد.

شهبازی گره گشایی از ترافیک البرز از مهم‌ترین دغدغه‌های رئیس جمهوری و سایر مسئولان ملی است، گفت: اتخاذ تدابیری برای سفری ایمن و در کمال آرامش از محورهای پرتردد البرز مد نظر است.

وی تصریح کرد:به‌رغم حجم وسیع این پروژه بویژه در قطعه یک، روند کار بسیار سرعت خوبی داشته و مسئولان و پیمانکار مربوطه به جد درصدد بهره برداری از قطعه یک این آزادراه طی چند ماه آینده هستند.

استاندار البرز اضافه کرد: اجرای قطعه یک این پروژه بسیار مهم ، 30 درصد از مشکلات ترافیک ورودی کرج را رفع می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز