خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی وزیر کشور:

پروژه های متنوع البرز گویای مشارکت بخش خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۱۴۳

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه توجه به روستاها از جمله اقدامات ارزشمند البرز است، عنوان کرد: پروژه های استان به مناسبت هفته دولت بسیار متنوع هستند و بخش خصوصی مشارکت خوبی داشته است.

به گزارش ایلنا، مهدی جمالی نژاد امروز همزمان با دومین روز از هفته دولت در حاشیه مراسم کلنگ زنی و افتتاح 57 طرح و پروژه شهرستان نظرآباد، گفت: در شرایط بحرانی کشور که دشمن با فشار مضاعف درصدد تشدید مشکلات اقتصادی است، بهره برداری از پروژه های ملی و استانی، بیانگر رونق و پویایی کشور است.

وی ضمن تقدیر از مدیران استان البرز، گفت: تمام دستگاههای مدیریتی این استان از همراهی و همدلی خوبی برخوردار هستند که این امتیاز مهمی برای همجواری با پایتخت است.

جمالی نژاد ضمن تاکید مشارکت  بخش خصوصی، اظهار داشت: لازم است دولت به جای مداخله در امر تولید و اشتغال، شرایط را برای حضور بخش خصوصی فراهم کند چراکه رونق تولید، صنعت و فناوری با حضور سرمایه گذاران فراهم می شود.

معاون وزیر کشور با اشاره به عزم ملی دولتمردان در ایجاد رونق اقتصادی کشور، گفت: امیدواریم رشد بخش خصوصی و حضور سرمایه گذاران در تمامی استان ها، رونق تولید و اشتغال را در کشور رقم بزند.

وی با بیان اینکه توجه به روستاها از جمله اقدامات ارزشمند البرز است، گفت: پروژه های البرز که به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود بسیار متنوع هستند که نشان از مشارکت خوب بخش خصوصی است.

جمالی نژاد گفت: با توجه به جشن پایان جاده های خاکی شهرستان نظرآباد لازم است برای سهولت تردد در محورهای مواصلاتی، به زیرساخت ها توجه ویژه داشت.

معاون وزیر کشور ادامه داد: پروژه هایی در شهرستان های مختلف البرز در حال کلنگ زنی و بهره برداری است که تاثیر بسزایی در گره گشایی ترافیک این استان دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز