خبرگزاری کار ایران

86 پروژه هفته دولت در شهرستان تایباد افتتاح و کلنگ زنی می شود

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۵۹۴

فرماندار تایباد گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت 86پروژه عمرانی شهری و روستایی در سطح این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، محسن سیاح امروز در کمیته برنامه ریزی افتتاح پروژه های هفته دولت اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها که از طرح های ملی، استانی ، داخلی و خودیاری است 420 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 

وی با اشاره به مهمترین پروژه‌های این هفته افزود: پایگاه اطلاع رسانی اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، آغاز ساخت برخی از میادین در شهر مشهد ریزه و گازرسانی را از مهمترین پروژه‌های این ایام که کلنگ زنی می‌شود اعلام کرد. 

به گفته سیاح پروژهای هفته دولت در شهرستان تایباد در قالب طرح های فرهنگی ، ورزشی ، علمی ، آموزشی و عمرانی شهری و روستایی است. 

نماینده عالی دولت در این شهرستان مطرح کرد: بهره برداری از مجتمع آبرسانی به برخی از روستاهای بخش مرکزی، بهسازی و آسفالت شهر کاریز و روستای خیرآباد و افتتاح چند پروژه اشتغالزایی ویژه مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از مهمترین پروژه هایی است که هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد. 

وی بیان کرد: این شهرستان اولین ورودی برای تبعه کشور افغانستان محسوب می شود که دولت باید به این منطقه نگاه ویژه ای داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز