خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد:

برخورداری 5 روستای تالش از نعمت گاز طبیعی در هفته دولت امسال

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۹۲۶

مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: در هفته دولت امسال 5 روستای صعب العبور چولاده، کوهستان خطبه سرا، تنبو، مظلم کم و رندل در شهرستان تالش از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.

به گزارش ایلنا از تالش، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر برخورداری 5 روستای دیگر شهرستان تالش از نعمت گاز طبیعی اظهار داشت: با گازرسانی به این روستاها در هفته دولت امسال  مجموع روستاهای گازدار این شهرستان به 184 خواهد رسید.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به این روستاها بیش از 12 میلیارد ریال هزینه شده است اظهار داشت: با بهره‌مندی این روستاها از نعمت گاز طبیعی، درصد برخورداری روستایی از گاز در تالش به 91 درصد افزایش می یابد.

اکبر اظهار داشت: برای گازرسانی به این روستاها بیش از 22 کیلومتر عملیات شبکه گذاری انجام شده است و با گازدارشدن این 5 روستا مجموع خانوارهای روستایی گازدار در تالش به 32هزار 660 خانوار افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان از برنامه‌ریزی این شرکت برای گازرسانی به 27 روستای دیگر شهرستان تالش در قالب خوشه مریان در آینده خبرداد و گفت: با اجرای طرح مذکور درصد بهره‌مندی روستایی این شهرستان به بالای 95 درصد خواهد رسید و تالش بعنوان شهرستان سبز در حوزه گازرسانی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز