خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان خبر داد:

اجرای بیش از 50 کیلومتر عملیات شبکه گذاری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۱۸۳

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: شرکت گاز استان گیلان در تیرماه امسال بیش از 50 کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز را به انجام رسانده است.

به گزاش ایلنا از رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام اجرای بیش از 50 کیلومتر عملیات شبکه گذاری در تیر ماه امسال گفت: این میزان شبکه گذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 100درصد رشد داشته که این مهم نشان از توجه شرکت گاز به برخورداری حداکثری مردم شریف استان از نعمت گاز طبیعی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: با احتساب عملیات شبکه گذاری در تیرماه امسال، مجموع طول شبکه گاز در استان گیلان به بیش از 20 هزار و 700 کیلومتر رسیده است.

اکبر همچنین از نصب بیش از یک هزار انشعاب گاز در استان خبر داد و گفت: با نصب این تعداد انشعاب در تیرماه  مجموع انشعابات گاز در گیلان به بیش از 586 هزار انشعاب افزایش یافته است.

وی در پایان اظهار داشت: شرکت گاز با نزدیک شدن به پایان عملیات گازرسانی در استان توجه خود را به کیفی سازی خدمات درجهت افزایش سطح رضایتمندی مشترکین گرامی معطوف ساخته است با این وجود این شرکت بر اساس برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده تمام تلاش خود را برای گازرسانی به روستاهای صعب العبور و کوهستانی استان انجام می دهد.

لازم به توضیح است که هم اکنون همه شهرها و 1987 روستا، بالغ بر 94.6 درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز