خبرگزاری کار ایران

در ابهای شهرستان چالوس رخ داد؛

تصادف دریایی مرگبار در کلارآباد/ مرگ دلخراش بانوی شناگر

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۶۸۵

برخورد یک فروند قایق موتوری با خانم شناگری در آبهای ساحلی کلارآباد ، مرگ وی را رقم زد.

به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: حادثه دریایی ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه عصر روز گذشته ، در فاصله ۵۰ متری اردوگاه ساحلی کلارآباد و در حوزه آب‌های شهرستان چالوس به وقوع پیوست.

سرهنگ عبدی افزود : در این حادثه خانمی ۳۰ ساله ، در عمق ۳ تا ۳ و نیم متری دریا مشغول شنا بود که ناگهان یک فروند قایق موتوری حین حرکت در این مسیر با وی برخورد کرد.

وی گفت: این حادثه منجر به قطع دست چپ و جراحت‌های شدید در ناحیه سر نامبرده بر اثر برخورد پره‌های قایق موتوری با وی شد که بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد افزود : این شناگر به علت شدت جراحات و صدمات وارده در بیمارستان جان باخت.

به گفته سرهنگ عبدی علت تامه این حادثه توسط کارشناسان پلیس آگاهی در دست بررسی است.

کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران نیز گفت : ۴ تصادم دریایی امسال از اول فروردین تا نیمه مرداد امسال در استان گزارش شد که این افراد در مسیر قایقرانان و جت رانان قرار گرفتند که در نهایت منجر به مرگ آنها شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز