خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اصلاح طلبان استان مطرح کرد:

نباید با حقوق مردم قزوین زد و بند کرد/ می‌دانم در انتخابات مجلس چه اتفاقی خواهد افتاد/ احزاب استقلال خود را حفظ کنند

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۲۷۵

رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان قزوین گفت: با حقوق مردم نباید زد و بند کرد و آبروی اصلاح‌طلبان را هم نباید به حراج گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت‌الاسلام سید ناصر قوامی در گفت و گوی صریح و شفاف با احزاب استان قزوین در خصوص وضعیت و عملکرد اصلاح‌طلبان این استان در چند سال گذشته اظهار کرد: یک حزب باید حداقل 30 تا 50 نفر شورای مرکزی داشته باشد و بتواند شورای عالی را تعیین کند تا تعداد اعضای حزب را افزایش دهد.

وی افزود: سالار قاسمی مدیرکل پیشین آموزش و پرورش استان قزوین دبیر کارگزاران سازندگی استان قزوین بود که به جای ایشان، علی صفری شهردار قزوین را انتخاب کردند و ایشان هم به شهرداری رفتند و در جلسات هم شرکت نمی‌کرد.

رئیس شورای اصلاح‎‌طلبان استان قزوین ادامه داد: برخی اذعان می‌کنند که مردم در انتخابات شرکت نمی‌کنند که باید گفت این ارزیابی، اشتباه بوده و همین آقایانی که این موضوع را مطرح می‌کنند شناسنامه خود را ممهور به مُهر انتخابات می‌کنند حتی دانشجویانی که احتمال دارد مخالف باشند در انتخابات شرکت می‌کنند.

احزاب استقلال خود را حفظ کنند

قوامی اضافه کرد: از هم‌اکنون می‌دانم که در انتخابات امسال مجلس چه اتفاقی خواهد افتاد؛ احزاب اگر مستقل و فعال هستند باید استقلال خود را حفظ کنند و اجازه ندهند از بالا برای آنها دستور بیاید که چه کسانی را برای فرستادن به مجلس، انتخاب کنند و برای آنها تعیین تکلیف شود.

نباید با حقوق مردم قزوین زد و بند کرد/ می‌دانم در انتخابات مجلس چه اتفاقی خواهد افتاد/ احزاب استقلال خود را حفظ کنند

وی خاطرنشان کرد: زمانی که از سوی شورای نگهبان کاندیداهای اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس حذف می‌شود، سرمایه اصلاح‌طلبان را پای 130 و 140 نفری می‌ریزند که حتی حاضر نمی‌شوند فراکسیون اصلاح‌طلبی تشکیل دهند و از تشکیل این فراکسیون عارشان می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد نماینده مجلس، آبروی اصلاح‌طلبان هستند که انتخاب شده‌اند و مردم هم به ما اصلاح‌طلبان اعتماد کرده‌اند.

برخی منفعت‌طلب هستند

نماینده ادواری قزوین در مجس شورای اسلامی بیان کرد: اصلاح‌طلب کم داریم و از اصلاح‌طلبان اصیل می‌توان به تاج‌زاده اشاره کرد و باید مانند ایشان باشیم؛ این در حالی است که برخی منفعت‌طلب هستند و قصدشان ورود به استانداری، فرمانداری و بخشداری و غیره است.

قوامی افزود: 20 سال است خانه‌نشین هستم اما اصلاح‌طلبی را رها نکردم و در همین مسیر حرکت کرده‌ام.

وی ادامه داد: بارها بیان کرده‌ام که مملکت نیاز به اصلاحات در عرصه‌های مختلف دارد که می‌توان به اصلاحات در زمینه قانون اساسی و قوانین موضوعه اشاره کرد که باید حذف و یا اصلاح شوند در مجلس ششم برای این مهم تلاش کردیم اما به دلیل عدم همراهی تحقق نیافت.

سرپرست شهرداری در حد مرکز استان نیست

رئیس شورای اصلاح‎‌طلبان استان قزوین با اشاره به تعیین سرپرست شهرداری و کنار زدن گزینه لیست فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر قزوین اضافه کرد: درافشانی در حدی نیست که سرپرست شهرداری مرکز استان باشد این در حالی است که باید پرسید منیره قوامی عضو شورای شهر قزوین یک بار از ایشان که در سمت معاون فرهنگی و هنری شهرداری بوده، خواسته که چه کاری انجام دهد و سفارشی را داده باشد؛ اما کسانی که از ایشان دفاع می‌کنند چقدر وی را تحت فشار قرار می‌دادند و از ایشان درخواست‌های متعددی داشته‌اند.

قوامی خاطرنشان کرد: حتی بنده یک بار با درافشانی تماس نداشته‌ام و برای تغییر افراد اظهارنظر نکرده‌ام و سفارشی هم نداشته‌ام؛ زد و بندی با کسی نداریم گرچه ما هم زد وبند بلد هستیم و عقل ما هم می‌رسد اما باید گفت که با حقوق مردم نمی‌توان زد و بند کرد.

وی با اشاره به اظهارنظر خود در خصوص سرپرست شهرداری قزوین بیان کرد: بعضی آقایان مثل اینکه وکیل دیگران هستند؛ اذعان کردم آبروی اصلاح‌طلبان را به حراج نگذارید، این همه شخصیت در شهرداری هستند و اصولگرا هم نیستند چرا فردی را که مقرر شده بود اعضای شورای شهر قزوین به عنوان سرپرست شهرداری قزوین انتخاب نکردند.

نباید با حقوق مردم قزوین زد و بند کرد/ می‌دانم در انتخابات مجلس چه اتفاقی خواهد افتاد/ احزاب استقلال خود را حفظ کنند

نماینده ادواری قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: گرچه درافشانی عضو شورای ما بوده اما مصحلت نبوده به عنوان سرپرست شهرداری قزوین انتخاب ‌شود چرا که ما در برابر مردم پاسخگو نیستیم.

قوامی ادامه داد: برخی پایتخت‌نشینان اهل قزوین که در تهران مسئولیتی دارند، در تعیین سرپرست شهرداری قزوین نقش داشته‌اند که باید گفت نباید برای استان قزوین تصمیم‌گیری کنند؛ شعار اصلاح‌طلبی، شایسته‌سالاری است و برنامه ما هم همین بوده و خواهد بود.

گفتنی است، مصطفی جولاده‌نیکو دبیر حزب اسلامی کار قزوین، مهران قاسمی دبیر حزب ندای ایرانیان قزوین، سیدجمال خضری اراده ملت ایران قزوین و جوانان، دانشجویان و فرهنگیان در این جلسه حضور داشتند که تعدادی از دبیران و جوانان اصلاح‌طلب استان مطالبی را بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز