خبرگزاری کار ایران

جزئیات پذیرش دانشجو در مرکز علمی‌ کاربردی فرهنگ و هنر یزد

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۹۷۳

سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد جزئیات پذیرش دانشجو در دو مقطع کاردانی و کارشناسی را برای این مرکز در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اعلام کرد.

به گزارش ایلنا،  حسین دشتی در گفت و گویی اظهار داشت: مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد برای نیمسال‌ اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در گروه‌ فرهنگ و هنر دانشجو می‌ پذیرد.
 
وی ادامه داد: ثبت‌نام متقاضیان در مقطع کاردانی از ۲۷ مردادماه سال جاری و ثبت‌نام در مقطع کارشناسی از دوم شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org یا به‌صورت حضوری و با مراجعه به مرکز انجام خواهد شد.
 
سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد با اشاره به رشته‌های مقطع کاردانی این مرکز گفت: در مقطع کاردانی رشته های روابط عمومی، عکاسی خبری و بازیگری ارائه خواهد شد. روابط عمومی و عکاسی خبری نیز از رشته‌های مقطع کارشناسی این مرکز است.
 
سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد اعطای مدرک معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پایین‌ترین میزان شهریه در بین دانشگاه‌های حضوری، و امکان پرداخت اقساطی شهریه در طول ترم و ارائه تسهیلات مالی، عدم نیاز به مدرک پیش‌دانشگاهی، را از ویژگی‌های تحصیل در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد ذکر کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز