خبرگزاری کار ایران

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان:

صنعت فولاد نیازمند همراهی رسانه‌ها برای رونق تولید است/ اشتغال بیش از350 هزار نفر در صنعت فولاد

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۷۴۸

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان گفت: صنعت فولاد برای حضور قدرتمند در چرخه اقتصاد نیازمند همراهی رسانه‌ها در برقراری ارتباط با بازار هدف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، منوچهر نیکفر در نشست نقش رسانه‌ها در رونق تولید اظهار داشت: رسانه‌ها علاوه بر نقش مستقیم در صنعت به واسطه تاثیر در بعد اجتماعی، می‌توانند بر جامعه هدف این صنعت نیز تاثیرگذار باشند و سبب رونق چرخه تولید و فروش در داخل و خارج از کشور شوند.

وی با بیان اینکه حدود بیست هزار نفر به صورت سه شیفت در فولاد مبارکه مشغول به کارهستند، تصریح کرد: تولیدات بیش از نهصد شرکت صنعتی وابسته به صنعت فولاد مبارکه است و بیش از سه هزار شرکت به صورت مستقیم با کارخانه ما کار می‌کنند که می‌توان گفت سیصد و پنجاه هزار نفر (مستقیم و غیر مستقیم) در این زنجیره اشتغال مشغول به کار هستند.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به ابزارهای ارتباطی اذعان داشت: این شرکت از همان ابتدا تلاش کرده از ابزارهای ارتباطی مانند رسانه و رادیو و خبرنامه برای برقراری ارتباط و اطلاع رسانی با جامعه هدف و مشتریان و کارکنان خود بهره ببرد، با این حال نسبت به کشورهای پیشرفته هنوز از خلاء خبرنگار تخصصی در حوزه صنعت فولاد رنج می‌بریم و امیدواریم پایگاه خبری ایراسین بتواند این خلاء را پوشش دهد.

وی ادامه داد: در رسانه‌های خارجی شاهد تحلیل و ارزیابی، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های بازار و صنعت فولاد هستیم و رسانه‌ها به چرخه تولید و عرضه این محصول کمک شایانی می‌کنند و توانسته‌اند به دلیل نفوذ در بعد اجتماعی، بر مردم و بازارهای هدف تاثیر بگذارند. در حالی که ما در فولاد مبارکه به چنین فرایندی نیاز مبرم داریم و از نبود آن متضرر می‌شویم.

نیکفر اضافه کرد: جامعه ما نیازمند خودباوری و ایجاد فرهنگ خودباوری در بخش صنعت است و با توجه به تحریم‌های ظالمانه، این رسانه‌ها هستند که می‌توانند چنین فرایندی را در جامعه مستتر نمایند و با جمع آوری دیتا، تحلیل و آنالیز محیط سبب رشد صنعت فولاد در داخل و خارج از کشور شوند.

وی با اشاره به اینکه فولاد مبارکه اصفهان در ارزیابی AFK  موفق به دریافت تندیس طلایی شد، گفت:  ما از میان 1400 شرکت حاضر در این ارزیابی موفق به کسب این افتخار شدیم و توانستیم در بین پنج شرکت برتر با بیش از 600 امتیاز قرار بگیریم.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان افزود: ظرفیت تولید فولاد مبارکه به 35 ملیون تن در سال رسیده و در افق 1404 باید به ظرفیت 55 ملیون تن برسیم که در این شرایط در ردیف کشورهای بزرگ تولیدکننده فولاد قرارخواهیم گرفت. البته برای تحقق این مهم نیازمند حمایت و همراهی رسانه‌ها ومعرفی هرچه بهتر و بیشتر فولادمبارکه در داخل و خارج کشور هستیم.

انتهای پیام/
شهرام مرندی
سمیه مسرور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز