خبرگزاری کار ایران

در نامه ای به رئیس شورای شهر؛

شهردار نیشابور استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۴۲۲

شهردار نیشابور و مدیران نزدیک به وی از سمت خود استعفا کرده و دلیل آن را عدم تحقق شرایط همکاری شورای شهر و شهرداری که مرداد ۹۶ بر سر آن توافق کرده بودند، عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، در حالی که علی نجفی شهردار نیشابور حوالی ظهر پنجشنبه ۱۰ مرداد با انتقاد تلویحی از تصمیم شورای شهر در پس گرفتن تفویض اختیاری که دو سال پیش در امضای قرارداد‌ها تا سقف پانصد میلیون تومان به وی داده بود، به خاطر این مصوبه که به نظر او باعث طولانی شدن کار‌ها می‌شود از مردم پوزش خواست، حالا برخی رسانه‌های نزدیک به شهردار، این پیام را در حکم استعفا تفسیر کرده اند، اما شهردار، طی نامه‌ای جداگانه به سید هادی درودی رئیس شورای شهر استعفا کرده است.

همچنین بر اساس گزارش‌های برخی رسانه ها، مختاری، مدیر مالی شهردار، گلستانی، معاون عمرانی، پاکدل، رئیس بازرسی، حسینی، ذی حساب و دو تن از کارپردازان شهرداری همزمان با نجفی، اعلام کرده اند که از سمت خود کناره گیری کرده اند. 

گفته می‌شود که شهردار نیشابور پیش از این هم استعفا داده بود، اما رئیس شورای شهر، این استعفا را به جریان نینداخته بود.

چهار عضو شورای شهر که به شهردار نزدیک هستند عقیده دارند که حقوق شهردار باید ترمیم شده تا شورا به قول خود در قبال وی وفادار بماند و شورا همچنین اختیاری را که قانون در نظارت بر قرارداد‌ها به این نهاد سپرده دوباره از خود سلب کرده و به شهردار واگذار کند و سطح آن را نیز افزایش دهد.

شهردار هم در استعفای خود از انتشار مباحث شورا و شهرداری در رسانه‌ها انتقاد کرد که احتمالا به انتقاد‌های اخیر کاظم صادقی در گفتگو با نشریه آفتاب صبح نیشابور با تیتر شهردار پشمی به کلاه شورا نمی‌بیند نیز اشاره دارد. خبر دقیقی درباره ثبت این درخواست در شورای شهر و تصمیم شورا برای بررسی آن در دست نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز