خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری آبیک به ایلنا خبر داد:

راه‌اندازی مجدد استخر آبیک پس از 8 ماه تعطیلی/ بازگشایی تا یک هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۲۳۱

سرپرست شهرداری آبیک از راه‌اندازی مجدد استخر شهرداری این شهر ظرف مدت یک هفته آینده، پس از هشت ماه تعطیلی خبر داد.

ابوالفضل خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به تعطیلی بیش از ۸ ماهه تنها استخر و مجموعه آبی شهر آبیک گفت: متاسفانه استخر شهر آبیک به علت بهره‌برداری غیر اصولی و عدم اجرای تعمیرات دوره‌ای و فرسوده شدن تاسیسات و موتور خانه تعطیل شده بود.

 وی با بیان اینکه تعطیلی استخر زمینه نارضایتی شهروندان را ایجاد کرده، افزود: با تصمیم اعضای شورای شهر مقرر شد شهرداری در جهت راه‌اندازی و شروع فعالیت تنها استخر شهر رأسا مرمت بازسازی استخر را در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برساند.

سرپرست شهرداری آبیک ادامه داد: بازسازی، تعمیر و تعویض تاسیسات موتورخانه در بخش‌های سونا خشک و سونا بخار، تعویض دیگ بخار و تعویض تمام الکترو موتورهای موتورخانه استخر صورت گرفته است.

خلیلی اضافه کرد: اصلاح و بازسازی تاسیسات استخر بزرگ، احیا و بازسازی استخر ویژه خردسالان که در گذشته به صورت غیرکارشناسی تغییر ماهیت داده شده بود،  ترمیم مرمت بازسازی سقف استخر و  انجام سند پلاست سازه استخر در مرحله اجرا قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح و مجهزشدن سیستم ضدعفونی استخر به سیستم نوین آب نمک و سایر قسمت‌های استخر به صورت شبانه‌روزی توسط مهندسین و نیروهای متخصص شهرداری در حال اجراست.

 سرپرست شهرداری آبیک بیان کرد: با توجه به انجام تمام روند واگذاری بهره‌برداری استخر به پیمانکار جدید، انتظار است با ادامه روند بازسازی که به سرعت در حال اجراست، ظرف مدت کمتر از یک هفته فعالیت و ارائه خدمات این استخر به شهروندان از سر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز