خبرگزاری کار ایران

سفیر مالزی:

برای مشارکت و سرمایه گذاری به البرز آماده ایم

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۳۷۰

سفیر مالزی در ایران برای مشارکت و سرمایه گذاری در استان البرز در زمینه تجهیزات پزشکی از جمله تست های سریع آزمایشگاهی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایلنا، "داتو رستم یحیی" ضمن حضور در نشستی با هیات‌رئیسه اتاق بازرگانی البرز و بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های‌تولیدی، صنعتی و خدماتی مستقر در این نهاد گفت: در جریان بازدیدم از این نمایشگاه با پتانسیل و مراکز صنعتی بسیار قوی و تولید انواع محصولات مرغوب در استان البرز آشنا شدم و تحت تاثیر توانمندی های این خطه از ایران قرار گرفتم.

وی ادامه داد: هنگام مشاهده انواع محصولات تولیدی و صنعتی متنوع در این نمایشگاه به این نتیجه رسیدم که بستر برای سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی بخش خصوصی مالزی در این خطه فراهم است.

وی گفت: با توجه به فراهم بودن زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذاری در استان البرز، ما می‌توانیم در صنایع مواد غذایی، ساختمانی و ساخت و ساز نیز با بخش خصوصی استان البرز تعاملات تجاری و اقتصادی برقرار کنیم.

 سفیر مالزی در ایران گفت: استان البرز علاوه بر طبیعت زیبا از مزایای ویژه ای از جمله نزدیکی به پایتخت، سهولت در رفت و آمد و امکانات وسیع در زمینه انبار و نگهداری مواد اولیه بهره مند است، لذا وجود این امکانات بستر مناسبی را برای جذب سرمایه گذاری ها مهیا کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز