خبرگزاری کار ایران

پایان مسابقات تنیس رده های سنی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۲۰۶

مسابقات تنیس رده های سنی ۱۰، ۱۲ و ۱۴ سال در قزوین به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این مسابقات به مدت هفت روز به میزبانی هیات تنیس استان قزوین در مجموعه تنیس مینودر قزوین برگزار شد.

در پایان این رقابت ها در رده سنی زیر ۱۰ سال علی تقی زاده از تهران با غلبه بر فربد ایمانی از آذربایجان غربی به مقام قهرمانی رسید و آریا شعبان نژاد از تهران و عطاء الله فرحناک از آذربایجان شرقی هم مشترکا به مقامی‌ سومی این رده سنی رسیدند.

در رده سنی زیر ۱۲ سال یاسین حاجیلویی از تهران با غلبه بر مانی ملاعسگری از تهران قهرمان شد و رادین فهیمی از البرز و شایان رحیمی از ایلام مشترکا به مقام سومی این رده سنی دست یافتند.

 در رده سنی زیر ۱۴ سال آرین حسن زاده از مازندران با غلبه بر مهیار اعوانی از سمنان به قهرمانی رسید و کیان کریمی از مازندران و یاسین حاجیلویی از تهران به صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

سرداوری این مسابقات را مهرداد قزلباش از استان زنجان بر عهده داشت.

در فینال این رقابت‌ها افسانه حسن نایبی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، ندا پاکدامن مسئول کمیته قهرمانی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان و مجید احمد پور رئیس هیات تنیس استان قزوین حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز