خبرگزاری کار ایران

سلطانی فر:

ظرفیت البرز، شرایط میزبانی رویدادهای بین‌المللی را مهیا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۴۴۴

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تعامل مسئولان البرز بسترساز رشد ورزش است، گفت: می‌توانیم در البرز شرایطی را پیش بیاوریم که شاهد میزبانی رویدادهای بین‌المللی در این استان باشیم.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر در آیین افتتاح پروژه سالن ورزشی طبقاتی شهدای فردیس به متراژ 1800 مترمربع، گفت: خداوند توفیق داد امروز چندین پروژه را به بهره برداری برسانیم که بخشی با سرمایه گذاری بخش خصوصی همراه بود تا زمینه مشارکت بیشتر بخش خصوصی در تکمیل پروژه ای نیمه تمام فراهم شود.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: در یک سال گذشته موفقیت های زیادی در عرصه های بین المللی داشتیم از جمله این موفقیت ها کسب رتبه پنجم جهان توسط تیم ملی والیبال کشور بوده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: خدا را شاکریم اگر 20 سال پیش حسرت برد از تیم های کره ای را داشتیم امروز کسب مقام های برتر این رشته برای ما امری عادی است.

وی به کسب رتبه سوم جهان شمشیربازی اشاره کرد و یاد آور شد: در رشته حاکی، تکواندو، ورزشکاران دانشجو و کارگر ایرانی در عرصه های آسیایی و جهانی موفق به کسب مقام رتبه برتر شده ایم.

وی ادامه داد: در استان البرز در بخش استعدادیابی نیز نتیجه خوبی گرفته‌ایم؛ وجود استعدادهای کم‌نظیر در استان البرز حائز اهمیت است. 

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تعامل مسئولان البرز بسترساز رشد ورزش در استان است، اضافه کرد: امیدواریم در سال‌های آینده اخبار خوشی از موفقیت ورزشکاران البرزی در رویدادهای بین‌المللی ببینیم. می‌توانیم در البرز شرایطی را پیش بیاوریم که شاهد میزبانی رویدادهای بین‌المللی باشیم. 

وی با بیان اینکه سالن 6 هزار نفری استان البرز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، یادآور شد: وضعیت اجرای پروژه‌های مشابه انقلاب کرج در استانهای کردستان، شیراز و البرز مطلوب تر از بقیه است که امیدواریم پیش از اتمام سال هر سه پروژه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز