خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان:

لزوم بسترسازی و افزایش امکانات ورزشی در البرز / مشارکت بخشی خصوصی، سیاست دولت برای اتمام پروژه‌های نیمه کاره

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۴۱۶

وزیر ورزش و جوانان گفت: در استان البرز با تلاش مسئولان استانی روز به روز خبرهای خوشی در زمینه تکمیل پروژه های ورزشی، می‌شنویم و در مسابقات در سطح کشوری، قاره ای و جهانی، شاهد حضور ورزشکاران پرافتخار البرز هستیم.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر امروز در جریان بازدید از چند پروژه تازه افتتاح ورزشی البرز در پیست دو و میدانی تارتان مجموعه ورزشی شریعتی کرج در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه هایی که در البرز توسط  سرمایه گذاری بخش خصوصی و بخش دولتی بصورت مشارکتی با اداره کل ورزش و جوانان انجام شده است، اظهار کرد: تعدادی از این پروژه ها از صفر تا صد توسط بخش خصوصی و بخش دیگر که نیمه دولتی بوده است با کمک بخش خصوصی به اتمام رسید و این از سیاست های دولت برای به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه کار در قالب ماده ۲۷ است.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان در استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی برای تکمیل پروژه ها طبق ارزیابی های انجام شده دستگاه برتر کشور است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با رویکرد مشارکت بخش خصوصی از جمع ۳ هزار و ۷۰۰ پروژه نیمه تمام کشور طی یک تا دو سال آینده تعداد زیادی پروژه را به بهره برداری می رسانیم.

وی ادامه داد: در استان البرز با تلاش مسئولان استانی روز به روز خبرهای خوشی در زمینه تکمیل و بهره‌برداری از اماکن ورزشی، ورزش های همگانی و قهرمانی و همچنین ورزش بانوان می شنویم و در رویدادهای بین المللی در سطح قاره ای و جهانی، ورزشکاران خوبی در البرز داریم.

سلطانی فر افزود: اشتیاق مردم البرز از جمله جوانان و نوجوانان به استفاده از اماکن ورزشی بسیار بالا است و در زمینه های مختلف ورزشی قهرمانان بنامی از البرز داریم و امید است به مراتب شرایط بهتری با بهره برداری از این اماکن از ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری داشته باشیم.

وی با اشاره به تلاش مسئولان البرزی برای برگزاری دوره های آموزشی و تربیت مربیان و مدرسین به عنوان مکمل اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری گفت: مجموعه این عوامل موجب رشد، توسعه و پیشرفت البرز و به تبع کشور است و فضای شور و نشاط ایجاد می شود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص سالن نیمه کاره شش هزار نفری مجموعه انقلاب کرج نیز بیان کرد: این سالن جزو ۱۱ سالن در حال ساخت در ۱۱ مرکز استانی کشور  است و بنا داریم تا پایان دولت، تمامی این سالن ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار نفری را افتتاح کنیم.

وی اشاره کرد: ساخت بسیاری از این ۱۱ پروژه حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است که در کشور شروع اما با پیشرفت فیزیکی زیر ۲۰ تا ۳۰ درصد رها شده بود که خوشبختانه از دو سال قبل این پروژه ها با شتاب بیشتری دنبال شد.

سلطانی‌فر با تاکید بر اینکه پروژه سالن ۶ هزار نفری انقلاب کرج از زمان پیشبرد تعیین شده برای کار عقب است، بیان کرد: با پیمانکار پروژه امروز صحبت کرده و اتمام حجت کردیم تا با تاخیر ۳ تا ۴ ماهه کار اجرایی این پروژه به اتمام برسد و تا پایان امسال در اختیار مردم و ورزشکاران البرز قرار گیرد.

وی در بخش دیگر در خصوص تصمیم لیگ برتر فوتبال برای استانداردهای ورزشگاه ها مبنی بر میزبانی نوزدهین دوره مسابقات لیگ برتر و اینکه آیا دلیل تاخیر زمان شروع مسابقات لیگ آتی برتر کشور به این دلیل است، توضیح داد: این اقدامات در راستای تکمیل حرفه ای مسابقات لیگ فوتبال کشور است.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: سازمان لیگ فوتبال‌ کشور با جدیت این موضوع را دنبال می کند، مسئولان استانی ورزش و مدیران اجرایی استان ها نیز مسائل مربوطه را دنبال می کنند تا استانداردهای AFC و فیفا آنجا در استان های میزبان مسابقات لیگ اجرا شود تا لیگ امسال با شرایط بهتری دنبال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز