خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان خبرداد:

وجود 100پروژه مدرسه‌سازی فعال در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۳۵۵

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان از وجود 100پروژه مدرسه سازی فعال در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی قربانی امروز پنجشنبه 3 مرداد در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در اهواز با گرامیداشت یاد و خاطره پدر مدرسه سازی ایران، حافظی، گفت: این جلسه برای تکریم خیرین مدرسه‌ساز در امر مدرسه سازی است.

وی گفت: بر اثر پدیده سیل 113 مدرسه در استان خوزستان آسیب دید که از این تعداد 35 مدرسه تخریب شدند و 78 مدرسه با اعتباری بالغ بر 31 میلیلارد تومان نیازمند تعمیر و تجهیز است.

قربانی تصریح کرد: تامین اعتبار برای تعمیر و ساخت مدارس سیل زده، یک کار جهادی شروع شد و در حال حاضر بیش از 100پروژه فعال مدرسه سازی در خوزستان وجود دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان در عین حال گفت: با ابتکار سازمان نوسازی مدارس در 9 اردیبهشت ماه یک همایش یا حضور خیرین برگزار شد و در یک شب 210 میلیارد تومان توسط خیرین برای ساخت و بهسازی مدارس سیل زده اختصاص یافت.

وی وضعیت مدرسه سازی در روستاهای سیل زده را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: در این روستاها علاوه بر مدارس قدیمی، مدارس جدید نیز در حال ساخت هستند و در روستاهای سیل زده بیش از 140 پروژه با بیش از 190 کلاس در حال انجام است.

گفتنی است در بیست و یکمین همایش خیرین مدرسه ساز، از خیرین مدرسه ساز خوزستانی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز