خبرگزاری کار ایران

کمک‌های انسان دوستانه معلم فداکار باغملکی به دانش آموزان محروم

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۰۳۴

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معلم فداکار باغملکی در اقدام خداپسندانه به دانش آموزان محروم مدرسه‌اش کمک می کند.

بابک نوری زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: عزت الله سعادت مدیر و معلم  دبستان شهید حاجی زاده از دهستان هپرو شهرستان باغملک تاکنون با فروش کامپیوتر شخصی‌‌اش هزینه تهیه کتاب و بیمه 120 دانش آموز مدرسه‌ اش را تامین کرده است.

وی افزود: این منطقه بسیار محروم بوده و بیشتر دانش آموزانی که در این مدرسه تحصیل می‌کنند از نظر مالی در وضعیت نامطلوبی به سر می‌برند و خانواده‌های آنها بیشتر کارگرانی هستند که در هنگام برداشت محصولات کشاورزی کار می کنند.

نوری زاده ادامه داد: این خانواده‌ها توانایی خرید کتاب درسی و لوازم التحریر مدرسه را برای فرزندانشان ندارند.

وی با اشاره به اینکه این معلم و همکاران فرهنگی شاغلش در مناطق عشایری و روستایی هزینه کتاب دانش آموزان مدرسه را می‌پردازند، گفت: این افراد همیشه در اول ماه بخشی از حقوق دریافتی خود را به صورت محرمانه به تامین هزینه پوشاک و لوازم التحریر دانش آموزان کم برخوردار اختصاص می‌دهند.

کمک‌های انسان دوستانه معلم فداکار باغملکی به دانش آموزان محروم

وی با بیان اینکه تاکنون این معلم سه کامپیوتر شخصی‌اش را برای کمک به دانش آموزان فروخته است، گفت: انجام چنین فعالیت‌های خداپسندانه‌ای محدود به سال جاری نیست و طی سال‌های گذشته نیز صورت گرفته است. این افراد طی سالهای گذشته توانسته اند ضمن بازدید از خانواده‌های دانش‌آموزان و نوآموزان بی بضاعت، آنها را تحت پوشش پوشاک و لوازم التحریر قرار دهند و به این خانواده ها کمک کنند.

نوری زاده یادآور شد: فرهنگیان به رغم اینکه از حقوق و مزایای اندکی برخوردار هستند اما از حقوق کم خود نیز بخشش و ایثار می‌کنند. من معلمان زیادی را در مناطق محروم می‌شناسم که به صورت مرتب خانواده دانش آموزان کم برخوردار را تحت حمایت قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه این معلم دارای 7 سال سابقه کار در مناطق روستایی شهرستان باغملک است، گفت: رسالت معلمان در مناطق روستایی و محروم در مقایسه با دیگر مناطق سنگین‌تر است و باید معلمان برای آموزش، پرورش و تعلیم و تربیت این دانش آموزان تلاش بیشتری کنند تا استعدادهای آنان به خوبی شکوفا شود. در میان دانش آموزان مناطق روستایی، عشایری و محروم دانش آموزان با استعداد زیادی وجود دارد که لازم است به صورت ویژه نیازهای آموزشی و تربیتی آنها مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز