خبرگزاری کار ایران

جهانگیری در مپنا مطرح کرد:

جوانان میدان داران آینده کشور هستند / باید جوانانی که توانایی تحول در کشور را دارند حمایت شوند

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۶۷۱

معاون اول رئیس جمهوری گفت: شرکت مپنا خودروی برقی تولید کرده که اگر از لحاظ اقتصادی جواب بدهد، شاید بتوانیم از این خودرو استفاده کنیم و در مصرف بنزین صرفه جویی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری روز سه‌شنبه در آئین امضای تفاهمنامه همکاری بین سازمان برنامه و بودجه و گروه صنعتی مپنا در شهرستان فردیس استان البرز افزود: در شرایط اقتصادی کنونی جوانانی که توانایی تحول را در کشور دارند باید مورد حمایت قرار دهیم.

معاون اول رئیس‌جمهوری تاکید کرد که استادان دانشگاه و وزرا باید به این موضوع توجه داشته باشند.

جهانگیری با اشاره به اینکه در بخش های مختلف از جمله صنایع با فناوری بالا و پیشرفته باید کار کنیم، گفت: ما نباید روحیه جوانمردی را فراموش کنیم و بدانیم که جوانان میدان داران آینده کشور هستند و قرار است مدیریت کشور را به عهده بگیرند.

معاون اول رئیس جمهوری یادآور شد که طی جلساتی که با کار آفرینان داشته ایم، می دانیم که مشکلات جوانان کار آفرین چیست و این جوانان به طور صریح مشکلات خود را بیان می‌کنند.

جهانگیری با اشاره به ظرفیت‌های گروه صنعتی مپنا گفت: هر بار که از این مجموعه بازدید کردم‌، شاهد تغییرات محسوسی بوده ام.

وی ادامه داد: تصور این است که مدیران این مرکز به فکر رفع مشکلات هستند و امروز تغییراتی که در کشور رخ داده، نشان می دهد که کشور زنده است.

جهانگیری گفت: گروه صنعتی مپنا در سال‌های گذشته به این صورت گسترده فعالیت نمی‌کرد و دولت نیز آنطور که باید از آن امکان حمایت نداشت.

وی با بیان اینکه مجموعه بزرگ مپنا در راستای تولید ساخت لکوموتیو برای تامین نیاز کشور و صادرات تلاش می کند، خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که در صنعت ملی کشور در این حوزه رخ می‌دهد، قابل توجه است.

معاون اول رئیس جمهوری اظهار داشت: این شرکت خودروی برقی تولید کرده که اگر از لحاظ اقتصادی جواب بدهد، شاید بتوانیم از این خودرو استفاده کنیم و در مصرف بنزین صرفه جویی داشته باشیم.

وی درباره فعالیت های انجام گرفته در زمینه ساخت «آب شیرین کن» در مپنا گفت: با توجه به کم آبی کشور برای استفاده آب دریا می توان از آن بهره گرفت.

جهانگیری با اشاره به اینکه اگر طلب‌های شرکت مپنا پرداخت نشود، در عملکرد آن اخلال ایجاد می شود، گفت: نیاز است این گروه توسط بخش خصوصی حمایت شود و دولت نیز در این راستا تلاش می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز