خبرگزاری کار ایران

شناسایی 100 پروژه با اهمیت استان در حوزه عمرانی یزد

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۳۹۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: ۱۰۰ پروژه با اهمیت ‌استان در حوزه عمرانی احصا شده است و تمرکزمان بر روی اتمام این پروژه ها و طرح هایی است که پیشرفت فیزیکی قابل توجه و بالای ۶۰ درصدی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن صادقیان محسن صاد‌قیان اظهار داشت: برای اینکه روند پیشرفت این پروژه ها به طور مستمر گزارش شود و شا‌هد به نتیجه رسیدن این طرح‌ها در زمان‌بندی هدف‌گذاری شده، باشیم درصد‌دیم این پروژه‌ها را مستقیم به کارشناسان متخصص و متعهد حوزه عمرانی به ویژه دفتر فنی استانداری واگذار کنیم.

وی افزود: دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری ‌یزد رکن اصلی فنی استان است و باید پروژه‌های اولویت‌دار عمرانی استان با نظارت این دفتر تعریف و انجام شود.

صادقیان خاطرنشان کرد: متاسفانه در بسیاری از امور نگران تفویض اختیار به مدیران و کارشناسان هستیم و به‌رغم اینکه استانداری یزد از کارشناسان متخصص، آگاه ‌و متعهد بسیار خوبی بهره ‌مند است اما متاسفانه نتوانستیم مدیران خوبی را با وجود این کارشناسان پرورش دهیم که این مهم باید در دستورکار قرار گیرد.

وی بیان داشت: تمرکز ما در دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد این است که با راهنمایی و هدف گذاری کار‌های بزرگ و شاخصی را در پایان پروژه های نیمه تمام استان انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز