خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

مطالبه گری و انتقاد از جنس سازنده و منصفانه حق احزاب است/ فعالیت ۶۰ حزب سیاسی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۷۰۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: مطالبه گری و انتقاد از جنس سازنده و منصفانه حق احزاب است و مسئولان با این نقدها مجددا مسیر حرکت و خدمت رسانی خود به مردم شریف را بررسی و اصلاح می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهرحبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در دیدار اعضای جبهه پیشرفت، رفته و عدالت استان، بیان داشت: برای ایجاد نشاط سیاسی باید احزاب فعال باشند و مشارکت حداکثری در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها و مناسبت‌ها و مدیریت افکارعمومی در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود احزاب فعال محقق خواهد شد. 

وی اظهار کرد: مطالبه گری و انتقاد از جنس سازنده و منصفانه را حق احزاب است و مسئولان با این نقدها مجددا مسیر حرکت و خدمت رسانی خود به مردم شریف را بررسی و اصلاح می کنند.

در ادامه این دیدارحمزئی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت : نزدیک به 60 حزب در استان دارای شناسنامه هستند که برخی از آنان فعالیت قابل توجهی نداشته و در برهه‌هایی بروز  و ظهور می‌نمایند. 

حمزه ای افزود: احزاب باید در حوزه‌های مختلف برنامه داشته باشند و با ارائه برنامه‌های خود بتوانند افکار عمومی را به‌طرف خود جلب نمایند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات گفت: پیشنهادات سازنده در کلیه بخش‌ها به مسئولان در ادامه خدمت بهتر به مردم کمک می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز