خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک به ایلنا خبر داد:

رودخانه زیاران قربانی گرفت/ عملیات جستجو برای پیدا کردن جسد جوان 23 ساله

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۷۷۱

جوانی که به همراه دوستانش در منطقه ممنوعه وارد رودخانه زیاران شده بودند، دچار حادثه شد.

شهرام احمدپور در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: روز گذشته یک جوان 23 ساله اهل شهرستان نظرآباد استان البرز به همراه دوستان خود برای تفریح از منطقه ورود ممنوع فنس کشیده رودخانه زیاران وارد حریم رودخانه شده بود، داخل رودخانه زیاران سقوط کرد و غرق شد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: روز گذشته تا شب هنگام، جستجو برای کشف جسد جوان غرق شده از سوی عوامل آتش‌نشانی، هلال احمر و غیره در رودخانه زیاران، ادامه داشت اما خبری از جسد جوان نشد.

احمدپور اضافه کرد: صبح امروز هم با حضور غواصان از استان قزوین عملیات جستجو برای کشف جسد جوان نظرآبادی وارد فاز جدید شده است و اکیپ‌های مختلفی هم در حال جستجو هستند.

وی خاطرنشان کرد: امسال سد طالقان کاملا آبگیری شده و حجم آب بسیار زیاد شده که علاوه بر خروشان بودن رودخانه زیاران و پایین بودن دمای آب و برودت آب این رودخانه، امکان غرق شدگی 100 درصد است.

این مسئول در پاسخ به این سئوال که اگر جسد جوان 23 ساله در رودخانه زیاران کشف نشد، جستجوها برای کشف جسد ادامه خواهد یافت، گفت: فعلا جستجوها برای کشف جسد ادامه خواهد داشت و در صورتی که به نتیجه نرسیدیم، طی مکاتبه‌ای با وزارت نیرو نسبت به بستن آب سد اقدام لازم صورت می‌گیرد در غیر این صورت آبند انحرافی زیاران تخلیه می شود.

فرماندار شهرستان آبیک متذکر شد: به مردم و همچنین شهروندان شهرستان آبیک توصیه می‌شود از نزدیک شدن به رودخانه زیاران و وارد شدن به داخل آن به طور جدی خودداری کنند و ضمن توجه جدی به تابلوهای هشداردهنده، از ورود به داخل رودخانه و کانال زیاران پرهیز کنند.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: همچنین از مردم درخواست می‌شود از نزدیک شدن به کانال‌های آب کشاورزی در روستاهای مختلف شهرستان آبیک پرهیز کنند تا اتفاق ناگواری برای آنان رخ ندهد و خانواده‌های خود را داغدار نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز