خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد؛

مدیران دستگاه های اجرایی پیگیر جذب اعتبارات باشند

asdasd
کد خبر : ۷۸۷۱۴۲

استاندار آذربایجان غربی بر تکمیل و بهره برداری از یادمان های دوران دفاع مقدس در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، شهریاری در دومین جلسه استانی شورای هماهنگی حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس  با تاکید بر تکمیل و بهره برداری از یادمان های دوران دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی گفت:متاسفانه به دلایل مختلف روند احداث این یادمان ها در استان مطلوب نیست و ضروری است دستگاه های معین برای احداث یادمان های دفاع مقدس در استان در اسرع وقت گزارش آخرین وضعیت احداث این یادمان ها را ارائه دهند.

وی با گلایه مندی از تخصیص نیافتن اعتبارات ملی برای احداث این یادمانها گفت: متاسفانه وزارتخانه های دستگاه های معین احداث این یادمان ها نقش خود را در تامین اعتبارات مورد نیاز برای احداث این یادمان ها ایفا نکرده اند .

شهریاری ادامه داد:مدیران دستگاه های اجرایی پیگیر جذب اعتبارات ملی برای احداث یادمان های دوران دفاع مقدس استان باشند.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد:وظیفه داریم احداث یادمان های دوران دفاع مقدس در استان را تکمیل کنیم و برای این کار نیامند مدیریت واحد در استان هستیم.

وی بر تدوین آیین نامه وظایف فرمانداریها و شهرداریها در احداث و نگهداری یادمان های دوران دفاع مقدس استان تاکید کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز