خبرگزاری کار ایران

راه اندازی دومین دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان تامین اجتماعی در قزوین

کد خبر : ۷۸۶۹۸۰

دومین دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان با ارزش پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خرید و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیر درمان تامین اجتماعی قزوین گفت: این دستگاه در فضایی بالغ بر ۸۵ متر مربع مستقر شده و برای فراهم کردن ساختار فیزیکی آن نیز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

دکتر محمد صادق بابایی افزود: سالن غذاخوری کارکنان این بیمارستان نیز با هزینه ای بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال بهینه سازی شد.

وی با اشاره به عملکرد مدیریت درمان تامین اجتماعی قزوین در سال گذشته، گفت: در سال ۹۷ درصد اشغال تخت بیمارستان های تامین اجتماعی استان با بستری ۳۳ هزار نفر، ۷۵ درصد و متوسط اقامت بیماران نیز ۲/۷ بود.

بابایی ادامه داد: همچنین حدود ۱۷ هزار عمل جراحی سنگین، متوسط و کوچک و همچنین یک میلیون و ۵۸۰ هزار ویزیت سرپایی پزشکان اعم از عمومی و متخصص در این بیمارستان انجام شده است.

وی، تخصیص ۲۵ میلیارد ریال جهت هتلینگ بیمارستان های تابعه، افتتاح اورژانس جدید بیمارستان رازی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع با کلیه امکانات و تجهیزات، خرید دستگاه مجهز و پیشرفته ام آر آی با هزینه‌ای بالغ بر ۷۸ میلیارد ریال در سال گذشته در سال جاری را از اقدامات مهم این دستگاه عنوان کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی قزوین با اشاره به فعالیت هفت مرکز درمانگاهی، یک پلی کلینیک و ۲ بیمارستان در درمان مستقیم گفت: حدود ۷۰۰ مرکز طرف قرارداد در بخش درمان غیر مستقیم نیز وجود دارد که بیمه شدگان تامین اجتماعی می‌توانند از خدمات درمانی در این بخش استفاده کنند.

بیش از ۶۰ درصد جمعیت قزوین تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز