خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه دو یزد:

تغییر کاربری‌های غیر قانونی در سطح منطقه با حساسیت رصد می شود/ بازگشت تغییر کاربری های خیابان کاشانی به حالت اول

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۸۰۷

شهردار منطقه دو یزد با بیان اینکه یکی از اختلافات بین مردم با یکدیگر و یا با شهرداری درباره نحوه استفاده از اماکن مسکونی است، گفت: تغییر کاربری‌های غیر قانونی در سطح منطقه با حساسیت رصد می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدابوالفضل کشفی در باره تغییر کاربری‌های غیرقانونی اظهار داشت: برخی تغییر کاربری‌ها به ‌اصطلاح بدون مجوز بوده و کاربری مسکونی ساختمان به تجاری تغییر داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تغییر کاربری‌های غیر قانونی در سطح منطقه با حساسیت ویژه بررسی و رصد می شود ادامه داد : برابر قانون در شهرهایی که دارای نقشه طرح تفصیلی و جامع دارای اعتبار هستند در جاهایی که نقشه جامع شهر تهیه شده، شهرداری وظیفه دارد اعمال قانون داشته باشد.

شهردار منطقه دو یزد اضافه کرد: بر این اساس و طبق ضوابط نقشه مزبور در پروانه‌های ساختمانی، نوع استفاده از ساختمان باید عنوان شود و چنانچه برخلاف مندرجات پروانه ساختمانی در منطقه غیرتجاری، محل کسب یا پیشه دایر شود شهرداری در برخورد با موضوع برابر ضوابط و دستور العمل قانونی خود عمل می‌کند.

کشفی با اشاره به برخورد جدی شهرداری در این زمینه یاد آور شد: تغییر کاربری غیر قانونی صورت گرفته واقع در خیابان کاشانی به کاربری مسکونی طبق حکم کمیسیون ماده صد با اخذ مجوز لازم به حالت اول بازگشت داده شد.

وی تاکید کرد: چنانچه فردی ملک مسکونی‌اش را  برای  امور تجاری و کسب و پیشه استفاده کند طبق اجرای حکم کمیسیون ماده ۱۰۰ اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز