خبرگزاری کار ایران

در استان البرز صورت گرفت؛

رضایت اولیای دم 48 ساعت مانده به اجرای حکم

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۵۶۴

محکوم به قصاص 48 ساعت مانده به اجرای حکم از دار مجازات نجات یافت .

به گزارش ایلنا، محکوم الف – ر ، فرد 46 ساله ای که روز سیزده بدر سال 1392 پس از بازگشت از طبیعت با مصرف مواد مخدر همسر و فرزند خود را داخل وانتی که با آن امرار معاش می‌کرد به آتش می کشد، بعد از ارتکاب به قتل دستگیر و راهی زندان می شود و در این مدت به دلیل عذاب وجدان و یاد فرزند و همسرش  متاثر و به افسردگی حاد و تحت نظر  روانشناسان و مددکاران اجتماعی و با دعا و  نماز تاحدودی با شرایط موجود خود را منطبق کرد.

 این گزارش حاکی است که از طریق اجرای احکام زمان اجرای قصاص اعلام می شود. مددجو درخواست کرد هر چه زودتر حکم وی اجرا شود و هیچ تقاضایی جز قصاص ندارد چرا که استحقاق چنین مجازاتی را دارد تا اینکه ایرج فتاحی مدیر زندان بعد از مشاهده تغییر رفتار و ندامت مددجو به مددکار اجتماعی دستور می‌دهد تا با اولیای دم تماس گرفته و زمینه اخذ رضایت آنها را فراهم کند که سرانجام 48 ساعت قبل از اجرای حکم خانواده مقتول که پدر و مادر سالمند مقتول بودند رضایت خودرا اعلام می کنند و بلافاصله مددجو از بخش نگهداری ویژه خارج و تحویل بند عمومی می شود تا شرایط کامل آزادی وی فراهم شده و یکبار دیگر فرصت دوباره زیستن به مددجو اعطا شود .

گفتنی است مددجو بعد از خروج از زندان تحت پوشش مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان البرز قرار خواهد گرفت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز