خبرگزاری کار ایران

پس از ۲ سال تعطیلی صورت گرفت؛

آغاز به کار شرکت ایمن ساز البرز با واگذاری به بخش خصوصی/ اشتغالزایی برای حدود 70 نفر

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۹۶۸

شرکت ایمن ساز شهرستان البرز استان قزوین پس از دو سال تعطیلی با واگذاری به بخش خصوصی جدید، آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، طی مراسمی و با حضور مسئولان استان قزوین اعم از حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس‌کل دادگستری استان قزوین، منوچهر حبیبی معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، نبیل رئیس سازمان‌صنعت، معدن وتجارت استان‌قزوین، رضا گروسی‌فرماندار شهرستان البرز، رئیس دادگستری شهرستان البرز و دیگر مسئولان این شهرستان، شرکت ایمن ساز فاخر تولیدکننده قفل‌های ساختمانی مانند قفل‌های درب و پنجره و غیره مجددا پس از دو سال راه اندازی و آغاز به کار کرد.

رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز در حاشیه آغار به کار شرکت ایمن ساز فاخر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: این شرکت دو سال پیش به دلایل مشکلات مدیریتی تعطیل شده بود که با ورود دستگاه قضایی شهرستان البرز و فرمانداری این شهرستان، بررسی و پیگیری موضوع شرکت مذکور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با واگذاری به بخش خصوصی جدید و شخص حقیقی، شرکت ایمن ساز فاخر آغاز به کار کرده و طبق اذعان مدیرعامل شرکت برای حدود 70 نفر اشتغال ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: به گفته مدیران شرکت ایمن ساز فاخر با احداث طرح توسعه و راه اندازی فازهای تکمیلی، برای بیش از 100 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

گروسی یادآور شد: نام پیشین شرکت ایمن ساز فاخر شهرستان البرز شرکت قفل کار بود که قفل‌های ساختمانی در این شرکت تولید می‌شد اما به دلیل مشکل مدیریتی از دو سال پیش تعطیل شده بود.

شهرستان البرز با مرکزیت الوند در 10 کیلومتری شهر قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز