خبرگزاری کار ایران

افتتاح اولین واحد مسکونی احداث شده بنیاد مسکن قزوین در دلفان

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۰۹۵

در مراسمی با حضور استاندار قزوین اولین واحد ساخته شده توسط بنیاد مسکن استان قزوین در شهرستان دلفان استان لرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اصغر گونجی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با بیان این‌مطلب عنوان کرد: در سفر استاندار و معاون عمرانی ایشان به استان لرستان که امروز دوشنبه صورت گرفت خوشبختامنه اولین واحد احداثی در شهرستان دلفان افتتاح شد.

گونجی بیان کرد: از آنجا که قزوین به عنوان استان معین لرستان و شهرستان دلفان تعیین شده همه امکانات خود را بسیج کرده ایم تا در بازسازی مناطق سیل زده در این استان نقش خود را بخوبی ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: ۱۱ هزار واحد مسکن روستایی و ۲ هزار واحد مسکن شهری در مناطق سیل زده استان لرستان آسیب دیده و باید نوسازی و ساخته شود و استان قزوین برای ساخت ۲۹۱۱ واحد در شهرستان دلفان اعلام آمادگی کرده است.

گونجی یادآورشد: تاکنون عملیات پی کنی ۸۹۷ واحد، آواربرداری یک هزار و ۱۷۰ واحد، دیوارکشی ۷۴ واحد، سقف زنی ۸ واحد، آلماتور بندی ۵۳۳ واحد، تهیه نقشه ۹۰۰ واحد و فنداسیون ۳۷۳ واحد به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد: با همراهی بانک عامل اعتبار ساخت و مرمت یک هزار و ۲۸۰ واحد به باتک ها ابلاغ شده که به هر واحد ۷۶ میلیون تومان تسهیلات داده می شود.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز دوشنبه به همراه علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، قدرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران، اصغر گونجی مدیرکل بنیاد مسکن استان، صادقپور مسوول بسیج سازندگی استان و مشاور استاندار، سید حسین بی نیاز مدیرکل روابط عمومی استانداری و سرلک مدیر روابط عمومی بنیاد مسکن استان در سفر به شهرستان دلفان از نحوه احداث واحدهای مسکونی و روند پیشرفت فیزیکی فعالیتها بازدید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز