خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خراسان رضوی تاکید کرد؛

تسریع در استقرار دفاتر تسهیلگری در محلات مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۷۲۸

در جلسه ستادبازآفرینی پایدار محدوده ها و محله های هدف شهری استان که با حضور استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد و جمعی از مدیران دستگاه های متولی در ستاد بازآفرینی تشکیل شد بر سرعت بیشتر در استقرار دفاتر تسهیلگری در 66 محله مشهد تاکید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در این جلسه که با دستور کار گزارش اقدامات شهرداری مشهد در خصوص احداث دفاتر تسهیلگری و اقدامات غربالگری در محلات هدف شروع به کار کرد.

استاندار خراسان رضوی در سخنان کوتاهی ضمن تاکید بر شناسایی ابعاد اجتماعی اطلاعات جمع آوری شده محلات مشهد، گفت: در خصوص ساماندهی حاشیه شهر تمام دستگاه ها مسئولیت دارند و باید نقش خود را ایفا کنند.

علیرضا رزم حسینی اذعان کرد: در پنج محله اولویت دار ویژه که توسط شهرداری شناسایی شده اند، پاکسازی آسیب های اجتماعی باید صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی نیز در حاشیه این جلسه ودر جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه تاکید شد که شهرداری تا همان وعده تعیین شده قبلی یعنی پایان مهرماه دفاتر تسهیلگری را راه اندازی و تحویل دهد.

وحید قربانی با بیان این که بر اساس گزارش های  رسیده از شهرداری مشهد تقریبا 20 دفتر آماده شده است، افزود: تعداد پنج محله به صورت ویژه برای آسیب شناسی اجتماعی درنظرگرفته شده و مقرر شد برای سایر محلات بحث غربالگری و شناخت ضرورت های زیرساختی پیگیری شود.

 پنج محله امام هادی، پورسینا، شهید قربانی، مهرآباد و عباس آباد، برای راه اندازی دفاتر ویژه در محلات تعیین شده اند.

 27 نهاد در ستاد بازآفرینی وجود دارند که فرمانداری، اداره راه و شهرسازی، معاونت  امداد و مستضعفان آستان قدس رضوی، دفتر فنی استانداری، اداره بهزیستی، کمیته امداد، بسیج، آموزش فنی و حرفه ای، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی از جمله  نهادهای کلیدی و موثر این نهاد به شمار می روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز