خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد:

توزیع بودجه امسال البرز با اولویت محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار صورت گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۰۸۹

استاتدار البرز، گفت: از تمامی فرصت ها برای ایجاد بسترهای اشتغال استفاده کرده و در این راستا برای ایجاد زمینه مناسب اشتغال در روستاهای واقع در شهرستان های طالقان و اشتهارد به جد دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در دیدار با شوراهای اسلامی روستاهای کوشک زر و اقدسیه در ساوجبلاغ که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، عصر روز دوشنبه برگزار شد، افزود: از سال ۹۲ و در دولت تدبیر و امید توفیقات ارزشمندی در راستای محرومیت زدایی، اشتغال روستایی و توسعه روستاها رقم خورد.

شهبازی با بیان اینکه در این نشست مشکلات ۲ روستای کوشک زر و اقدسیه مورد بررسی قرار گرفت، گفت: البرز استانی مولد و تاثیرگذار در کشور است همچنین با طبیعت کم نظیر و جوانان فعال و پویا می تواند از تمامی فرصت ها برای ایجاد بسترهای اشتغال استفاده کند و ایجاد زمینه مناسب اشتغال در روستاهای واقع در شهرستان های طالقان و اشتهارد به جد دستور کار قرار دارد.

وی گفت: اولویت اصلی توزیع اعتبار در  البرز با سیاستگذاری جدید، محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار است.

شهبازی افزود: در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موفق به اخذ مجوز و موافقت برای ایجاد بیمارستان ۲۸ تختی در طالقان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره ) شدیم.

وی عنوان کرد: در راستای توسعه روستایی درصدد هستیم که از محل ارزش افزوده نیز توجه ویژه ای به این بخش داشته باشیم. 

استاندار البرز گفت: رسیدگی به مشکلات ۲ روستای کوشک زر و اقدسیه را با تشکیل کارگروهی به صورت پایلوت آغاز کرده و مراحل رسیدگی به موانع را به جد رصد می کنیم.

وی در پایان به حضور و همراهی رسانه های البرز اشاره کرد و افزود: بهترین های حوزه رسانه در البرز فعال هستند و این همراهی سازنده و مشوقانه را همواره ارج می نهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز