خبرگزاری کار ایران

در جلسه صاحبان سرمایه در شهرستان خلیل آباد مطرح شد:

توسعه اقتصادی شهرستان خلیل آباد رو به شکوفایی است

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۳۷۱

فرماندار خلیل آباد گفت: همه علاقه مندان به توسعه در شهرستان می توانند با نگاهی فراگیر و در سایه تعامل و همدلی در زمینه رشد و توسعه شهرستان کمک کنند و افراد سرمایه گذار و نیز معین های اقتصادی را معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، ابراهیم قاسم پور در حاشیه جلسه با صاحبان سرمایه و مدیران ادارات در این شهرستان گفت: باتوجه به شرایطی که در شهرستان داریم قطعا معین ها در خلیل آباد افزایش پیدا خواهند کرد و هیچ محدودیتی نداریم.

وی گفت:معین های اقتصادی شهرستان که به کمک دولت خواهند آمد با کمک و سرمایه گذاری؛ این افق توسعه رو به شکوفایی را در این شهرستان درخشان تر خواهند نمود.

 قاسم پور اظهار داشت: برای اینکه هرچه بیشتر توانمندی اقتصادی در سطح شهرستان  شناسایی شود ما خواهش میکنیم که به کمک ما و شهرستان ما بیایند تا بتوانیم کارهای مختلفی را در سطح شهرستان بوجود آوریم.

فرماندار خلیل آباد با بیان این که قطعا و یقینا دست تمام سرمایه گذاران را در حوزه خلیل آباد و نیز بیرون از این شهرستان به گرمی می فشاریم برای این که در این شهرستان سرمایه گذاری کنند، افزود: همه علاقه مندان به توسعه در شهرستان می توانند با نگاهی فراگیر و در سایه تعامل و همدلی در زمینه رشد و توسعه شهرستان کمک کنند و افراد سرمایه گذار و نیز معین های اقتصادی را معرفی کنند.

فرماندار خلیل آباد گفت: قرار نیست به معین ها تسهیلاتی داده شود بلکه معین ها باید خود خلق کار کنند و پشتیبانی نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز