خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز:

از ظرفیت سرمایه‌های خوابیده در کشورهای همسایه استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۳۰۸

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز، گفت: پیشنهاد می شود از سرمایه های خوابیده و همچنین دانش فنی سرمایه گذاری در کشورهای همسایه مثل عراق و افغانستان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم بنامولایی امروز در شصت و نهمین جلسه رسمی ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز، گفت: از سال 80 تا کنون از صندوق واحدهای صنعتی، وام پرداخت شده است لذا لازم است با توجه به فعالیت این واحدهای صنعتی به نرخ روز تسویه شوند.

وی افزود: تملیک بانکها مساله مهمی است که سالها طول کشید اجرایی شود لذا تعیین و تکلیف بانکها به عنوان بخشی از سرمایه گذار باید از سرمایه های خوابیده استفاده بهینه داشته باشند.

بنامولایی تصریح کرد: پیشنهاد می شود از سرمایه‌های خوابیده و همچنین دانش فنی سرمایه‌گذاری در کشورهای همسایه مثل عراق و افغانستان استفاده شود.

وی افزود: بانکهای بخش خصوص سختگیری بیشتر نسبت به بانکهای دولتی دارند و لازم است انعطاف بیشتری در این خصوص لحاظ شود.

رئیس اتاق بازرگانی، گفت: متاسفانه به علت عدم ثبات نرخ ارز مجبوریم مایحتاج را نقدی خریداری کنیم و بدین لحاظ نقدینگی به یک پنجم تقلیل یافته است.

وی در پایان تاکید کرد: واحدهای تولیدی فعال اگر مشکل فروش نداشته باشند، لازم است بانکها به آنها کمک کنند که بتوانند به چرخه تولید برگردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز