خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین خبر داد؛

تسویه تمام معوقات شرکت «فرنخ و مه‌نخ» البرز در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۹۰۰

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: در آینده نزدیک تمام معوقات شرکت "فرنخ و مه‌نخ" استان قزوین تسویه می‌شود.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: شرکت فرنخ و مه‌نخ استان قزوین از اواخر دهه 80  با مطالبات کارگری و مشکلات دستمزد معوقه مواجه بودند.

وی با اشاره به بدهکاری این شرکت به میزان بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال به ۴۵۰ نفر از کارگران افزود: پرداخت مطالبات و تسویه کامل با کارگران  شرکت فرنخ و مه‌نخ در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد ریال از مطالبات کارگران فرنخ و مه نخ پرداخت شده و به زودی تمام معوقات این دو شرکت تسویه می‌شود.

حبیبی مطرح کرد: برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین، بانک ها و دستگاه قضایی در پرداخت مطالبات کارگران و تسویه کامل با آنها همکاری و نقش ارزنده‌ای ایفا کرده‌اند.

معاون استاندار با اشاره به تحقق شعار رونق تولید و تاکید مقام معظم رهبری در تحقق این شعار افزود: لازم است همه مسئولان در راستای رفع مشکلات و موانع پیش روی کارگران گام برداشته تا شاهد تعطیلی واحدهای تولیدی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز