خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری قزوین بیان کرد؛

هدف از نشست‌های اقتصاد مقاومتی در قزوین کمک به کارگران و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی است

asdasd
کد خبر : ۷۷۵۹۳۱

رئیس کل دادگستری استان قزوین هدف از برگزاری نشست‌های اقتصاد مقاومتی را جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و کمک به کارگران این استان بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی  در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین که با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سالن جلسات باغستان برگزار شد، به وجود ۱۵ شعبه ویژه در دادسرا و دادگاه‌های قضائی استان قزوین برای  رفع مشکلات تولید اشاره و اظهار کرد: در تمام نشست‌های اقتصاد مقاومتی پیگیر رفع مشکلات تولید در استان قزوین هستیم و تلاش برای رونق تولید در دستور کار قرار دارد.

وی هدف نشست‌های اقتصاد مقاومتی را جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و کمک به کارگران استان قزوین ذکر کرد و افزود: از ابتدای ورود بنده به استان قزوین جلوگیری از تعطیل شدن واحدهای تولیدی مورد تاکید قرار گرفته و پیگیری هم صورت می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: رفع مشکلات کارخانجات نقش ایران، فرنخ، نازنخ و کنتورسازی از مهم‌ترین محورهای نشست‌های اقتصاد مقاومتی استان  قزوین بوده که  برگزاری این جلسات با محوریت حل مشکلات دیگر واحدها استمرار دارد و برطرف شدن مشکلات باقیمانده با همکاری دستگاه‌ها در دستور کار قرار دارد

قدرتی اضافه کرد: به عنوان نمونه می‌توان به پیگیری برای پرداخت حقوق و دستمزد معوقه به کارگران فرنخ و نازنخ اشاره کرد که پس از ۱۵ سال انجام شد.

وی خاطرنشان کرد:  به دستگاه‌های خدمات‌رسان که مطالباتی از واحدهای تولیدی دارند، دستور داده‌ایم تا با وجود مطالبات و انباشت بدهی‌ها از تعطیلی هرگونه واحد تولیدی جلوگیری شود.

این مقام قضائی به مطالبات ستاد اقتصاد مقاومتی در امسال اشاره کرد و افزود: حل معضلات ریل آهن قزوین - تاکستان، رفع مشکلات بانکی، ترمیم راه‌های الموت و تدبیر برای حل مشکلات آزادراه‌ها از مهم‌ترین محورهای استان در نشست‌های اقتصاد مقاومتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز