خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات برداشت غلات در شهرستان اشتهارد

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۴۵۳

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اشتهارد از آغاز عملیات برداشت غلات در شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، امید شریفی، گفت: برای کشت محصول جو و گندم به ترتیب 48 و 57 تن بذر اصلاح‌شده تولیدی از طریق تولیدکنندگان بذر تکثیری، تأمین و پس از عملیات بوجاری و ضدعفونی در بین کشاورزان توزیع شده بود.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اشتهارد سطح پوشش مزارع جو و گندم شهرستان با بذر اصلاح شده را حدود 32 درصد اعلام کرد.

وی با اشاره به این‌که برای تسهیل در روند خرید محصول غلات تولیدی شهرستان تمهیدات لازم قبل از شروع عملیات برداشت انجام شده است، گفت: جلسه هماهنگی ستاد برداشت شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور عوامل دخیل در امر خرید از جمله فرماندهی نیروی انتظامی، آتش نشانی، اتحادیه کمباین داران، شرکت فرآورده‌های نفتی و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

شریفی در ادامه از خرید جو در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود دو هزار و 400 تن جو با قیمت تضمینی 11 هزار و 639 ریال از کشاورزان خریداری شود که پس از عرضه در بورس مبالغ مربوط به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خرید گندم نیز در مرکز خرید اشتهارد در حال انجام است و با قیمت تضمینی 17 هزار ریال توسط مرکز خریداری می‌شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز