خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا تشریح شد:

آخرین وضعیت چهره‌های شاخص قم برای شرکت در انتخابات مجلس/ آمار دقیقی از مسئولان مستعفی نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۱۰۸

فرماندار قم در مورد استعفای مسئولان دولتی برای شرکت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه قم گفت: ممکن است افرادی استعفا داده باشند که ما بی‌خبر باشیم و فقط خود آن شخص و دستگاه مربوطه‌اش از آن مطلع باشند.

مرتضی حیدری فرماندار قم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سئوال که آیا مشخص شده کدام یک از مسئولان شاخص استان قم برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفندماه سال جاری برگزار می شود، استعفا داده اند؟ اظهار داشت: کسانی که به منظور شرکت در انتخابات مجلس استعفا داده اند، استعفانامه خود را فعلا به فرمانداری نمی دهند، بلکه استعفا را به دستگاه مربوطه شان ارائه می‌دهند.

وی افزود: استعفای این افراد که ممکن است مربوط به وزارتخانه‌های مختلف کشور یا نهادها و ارگان‌های مختلف باشد، در دستگاه مربوطه و به تاریخ همان ایامی که باید استعفا دهند، ثبت می‌شود و در نهایت زمانی که رسما برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام می‌کند، آن را به عنوان سند می آورند و به عنوان مدرک ثبت‌نام ارائه می دهند.

فرماندار قم با بیان این که آمار مشخصی از مسئولان مستعفی قم برای شرکت در انتخابات مجلس نداریم و این افراد ممکن است در دستگاه های مختلف بوده باشند، گفت: مثلا در حوزه وزارت کشوری که خود ما زیرمجموعه آن هستیم، اعلام کردند که ۱۰ فرماندار و یک استاندار از سراسر کشور، برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا دادند و به همین ترتیب بقیه وزارتخانه ها هم که مشمول قانون می‌شوند، باید استعفاهای خود را ثبت کنند و در نهایت افراد مستعفی داوطلب کاندیداتوری، زمانی که ثبت نام می‌کنند، آن را بعنوان سند ارائه می دهند.

حیدری گفت: خبرهای انتخاباتی انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه استان قم، در موعد مقرر اعلام می‌شود و فعلا اولین مرحله آن، همین اعلام آخرین مهلت استعفای مسئولان دولتی بود که مطرح شد و در فاصله شش ماه به انتخابات، این مهلت به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز