خبرگزاری کار ایران

رسولی به ایلنا خبر داد:

آبیکی‌ها در هفته محیط زیست رکاب می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۳۶۷

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان آبیک از رکاب‌زنی مردم این شهرستان به مناسبت هفته محیط زیست خبر داد.

امیرعلی رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین به همایش بزرگ دوچرخه‌سواری ویژه آقایان اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته محیط زیست، دو همایش بزرگ دوچرخه‌سواری ویژه آقایان و بانوان شهرستان آبیک با همکاری هیأت دوچرخه‌سواری استان قزوین و اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش دوچرخه‌سواری آقایان روز پنجشنبه 23 خرداد ماه  ساعت 9 صبح از محل شهرداری آبیک برگزار می‌شود و آقایان در داخل شهر رکاب می‌زنند.

رئیس هیأت دوجرخه‌سواری شهرستان آبیک با بیان اینکه درصددیم شهر آبیک را به عنوان شهر دوستدار دوچرخه در کشور مطرح کنیم، تصریح کرد: هدف ازبرگزاری همایش‌های دوچرخه‌سواری تحقق همین شعار «آبیک شهر دوستدار دوچرخه» است.

این مسئول ورزشی اذعان کرد: ورزش دوچرخه‌سواری به غیر از تاثیرات مستقیم برروی سلامتی انسان، همچنین با فواید زیست محیطی همراه است که موجب سلامتی بیشتر جامعه طی درازمدت می شود.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری شهرستان آبیک یادآور شد: بانوان شهرستان آبیک هم در قالب همایش بزرگ دوچرخه‌سواری، به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست رکاب می‌زنند.

رسولی افزود: این همایش در روز جمعه 24 خرداد ماه در شهرستان آبیک برگزار می‌شود که ساعت هشت صبح همین روز از محل فرمانداری دوچرخه بانوان به پیست ورزشی طالقان-زیاران انتقال داده می‌شود و در این پیست رکاب می‌زنند.

وی ادامه داد: داشتن کلاه ایمنی و بیمه ورزشی برای شرکت در همایش بزرگ دوچرخه‌سواری از سوی بانوان و آقایان ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز