خبرگزاری کار ایران

دبیر هیات کاراته استان قزوین خبر داد:

نشان نقره و برنز از آن کاراته کاران قزوینی در لیگ برتر کاراته وان چین

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۳۷۵

دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: بهمن عسگری و مجید حسن نیای دیلمی در چهارمین مرحله لیگ برتر کاراته وان به ترتیب نشان نقره و برنز را از آن خود کردند.

حمیدرضا داوری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین افزود: چهارمین مرحله لیگ برتر کاراته وان به مدت سه روز در شهر شانگ های چین با حضور ۵۴۳ کاراته کا از ۷۶ کشور برگزار شد.

وی اضافه کرد: عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، حریفانی از مراکش، پاکستان، ژاپن و ترکیه را مغلوب کرد و در فینال مقابل حریفی از ازبکستان با رای داوران به مدال نقره رسید.

داوری گفت: حسن نیا نیز در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم حریفانی از هنگ کنگ، عربستان و ژاپن را شکست داد اما در چهارمین مبارزه نتیجه را به حریف قزاقستانی واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.

دبیر هیات کاراته استان قزوین افزود: این کاراته کای قزوینی مقابل حریف برزیلی دارنده طلا، نقره و برنز جهان پس از تساوی صفر- صفر در وقت قانونی مبارزه با رای داوران در هانتی پیروز شد و اولین مدال برنز تیم ایران را به ارمغان آورد.

داوری اضافه کرد: علی اصغرآسیابری و امیررضا میرزایی دیگر کاراته کاهای قزوینی حاضر در این رقابت ها از گردونه مسابقات حذف شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز