خبرگزاری کار ایران

سنجری مطرح کرد:

برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت نقش مهمی در شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان دارد

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۴۱۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان‌رضوی گفت: کلاس‌های اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان عزیز کارگر با نظارت تربیت‌بدنی کارگران از ابتدای تیرماه سال‌جاری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد سنجری با اشاره به اهمیت برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت دانش آموزی در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان در سخنانی اظهار داشت:یکی از مهم‌ترین نعمت‌ها، نعمت تندرستی و سلامت است که می‌تواند در موفقیت انسان نقش مهم و به‌سزایی داشته باشد و یک جامعه، یک خانواده، تنها زمانی قادر خواهد بود راه ترقی و تکامل را طی کند که از افرادی سالم و تندرست تشکیل شده باشد و با توجه به این مهم ورزش و پیگیری اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان به‌عنوان یکی از نیازهای ساختاری خانواده ها در اولویت های  کاری این اداره کل قرار دارد.

وی گفت: دانش‌آموزان معمولاً بخشی از اوقات خود را در خانه به استراحت و در کنار خانواده می‌گذرانند، در این میان زمان دیگری نیز وجود دارد که در سازندگی شخصیت و شکوفایی استعدادهای آنان نقش چشمگیری دارد و آن زمانی است که دانش آموزان در اوقات فراغت به سر می‌برند.

سنجری در ادامه افزود:اوقات فراغت در تابستان به‌دلیل تعطیلی مدارس ملموس تر و زمان آن بیشتر می‌شود بر همین اساس نهادها و دستگاه‌های مختلفی در کشور به برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان می‌پردازند و این اداره کل نیز همچون دیگر نهادهای دست اندرکار برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت دانش‌آموزی را با توجه به زیر پوشش قرار دادن خیل عظیم خانواده‌های جامعه کار و تلاش و بالاخص  فرزندان عزیز کارگر، در دستور کار خود قرار می دهد.

وی در ادامه اعلام کرد :شاید بتوان گفت اوقات فراغت و برنامه‌ریزی برای آن، فرصت مناسبی برای شکوفا کردن استعدادهای نهفته نوجوانان باشد که حتی در سایه شناسایی این استعداد، فرد می تواند حرفه و شغلی مناسب را نیز انتخاب کرده و از آن کسب درآمد کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در پایان تصریح کرد: ثبت‌نام این کلاس‌ها از اواسط خردادماه سال‌جاری آغاز و برگزاری کلاس‌ها از ابتدای تیرماه تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت. این کلاس‌ها در گروه‌های سنی مختلف و در 18 رشته فرهنگی، ورزشی برای پسران و 17 رشته فرهنگی، ورزشی برای دختران برگزار می‌شود.

گفتنی است، استفاده از کلاس‌های مذکور برای، خانواده‌های کارگران با ارائه دفترچه بیمه تامین اجتماعی معتبر و همچنین خانواده‌های معظم شهداء وایثارگران با  ارائه معرفی‌نامه از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با تخفیف ویژه همراه خواهد بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز