خبرگزاری کار ایران

استقبال خوب دانش آموزان از کلاس‌های اوقات فراغت لنگرود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۳۰۶

استفاده از اساتید مجرب و تنوع کلاس‌ها یکی از دلایل استقبال خانواده‌ها از این طرح بوده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود از استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها از کلاس‌های طرح اوقات فراغت این اداره خبر داد.
به گزارش ایلنا از رشت، سهراب مقدسی گفت: در پی تعطیلی مدارس و آغاز ثبت‌نام برای شرکت در کلاس‌های طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان لنگرودی، استقبال بی‌نظیری را از سوی خانواده‌ها برای شرکت در این کلاس‌ها شاهد هستیم.
وی افزود: چند سالی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود در فصول مختلف سال به منظور پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان اقدام به برگزاری کلاس‌های مختلف در زمینه‌ هنری کرده است.
مقدسی تصریح کرد: از آغاز ثبت‌نام این کلاس‌ها تاکنون بالغ بر ۵۰۰ دانش‌آموز در کلاس‌های فوق شرکت کرده‌اند که این روند در حال حاضر ادامه دارد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود اذعان کرد: استفاده از اساتید مجرب و تنوع کلاس‌ها یکی از دلایل استقبال خانواده‌ها از این طرح بوده است.
وی در ادامه، آموزش قرآن، خوشنویسی، نقاشی، موسیقی، تئا‌تر، عکاسی، فیلمبرداری، معرق، داستان نویسی و شعر را از جمله کلاس‌های طرح اوقات فراغت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود عنوان کرد.
این مسئول در پایان از آموزشگاه‌های آزاد هنری شامل موسیقی و نقاشی که در امر برپایی کلاس‌های اوقات فراغت با این اداره همکاری داشته‌اند تشکر نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز