خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال قزوین:

صدور کارت ملی هوشمند برای 734 هزار نفر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۸۴۰

مدیرکل ثبت احوال قزوین گفت: کارت ملی هوشمند تاکنون برای ۷۴۳ هزار نفر از جمعیت استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن وفایی افزود: از ابتدای ثبت نام دریافت کارت‌های ملی جدید تا سوم خردادماه سال جاری فرایند ثبت نام کارت برای ۸۲۱ هزار و ۹۶۵ نفر از مردم استان تکمیل شده است.

وی اضافه کرد: با این تعداد ثبت نام می توان گفت مراحل ثبت نام برای  ۸۲ درصد جمعیت استان قزوین انجام شده است.

وفایی ادامه داد: پس از دو مرحله که اعتبار کارتهای قدیم تمدید شد از فروردین سال ۹۸ تمامی کارت‌های نمونه قدیم از درجه اعتبار ساقط شدند و از اول خردادماه نیز کسانی که برای کارت هوشمند ملی خود هیچ اقدامی نکرده اند نمی توانند از خدمات الکترونیکی دستگاه ها و بانکها بهره مند شوند.  

وی گفت: این افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.ncr.ir  مراحل درخواست خود را انجام داده و سپس با همراه داشتن شناسنامه و کدپستی محل سکونتشان، به دفاتر پیشخوان ارائه کننده خدمات ثبت احوال مراجعه و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وفایی اظهار داشت : بر اساس تفاهم نامه‌ با دستگاه های اجرایی افرادی که قبض رسید ثبت نام کارت هوشمند خود را همراه داشته باشند می‌توانند تا زمان صدور کارت ملی جدید خود با همان رسید از دستگاه‌های مختلف خدمات بگیرند.

مدیر کل ثبت احوال استان قزوین افزود: کسانی که پیش از این برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام کرده و رسید آنها مفقود شده، می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان ارائه کننده خدمات ثبت احوال یا دفاتر پستی، بدون پرداخت وجه، کد رهگیری دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز