خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال کردستان عنوان کرد:

بیش از 80 درصد مردم کردستان در سال جاری دارای کارت ملی هوشمند می‌شوند.

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۶۷

مدیرکل ثبت احوال کردستان گفت: چنانچه امسال 400 هزار فقره کارت ملی هوشمند صادر کنیم بیش از 80 درصد مردم کردستان دارای کارت ملی هوشمند خواهند شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، محسن آقایی شامگاه‌چهارشنبه در نشست‌شورای هماهنگی‌ثبت احوال کردستان با بیان اینکه کارت هوشمند ملی کلید ورود به دولت الکترونیک است، افزود: سهمیه این اداره کل در سال گذشته صدور 300 هزار کارت ملی بوده که با تلاش همکاران به صدور 420 هزار فقره کارت ارتقا یافت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از ابتدای آغاز این طرح تاکنون یک میلیون و 200 هزار فقره کارت صادر شده است.

 مدیرکل ثبت احوال کردستان اعتبار کارت های ملی قبلی را تا پایان امسال عنوان کرد و گفت: بایستی تمای افراد بالای 15 سال نسبت به تهیه کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند.

آقایی در بخش دیگری از صحبت های خود به راه اندازی 30 دفتر پیشخوان ثبت احوال جهت تسریع در ارایه خدمات به مردم اشاره کرد و تصریح کرد: مقرر شد در سال جاری 30 دفتر پیشخوان در روستاهای کردستان راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته 13 دفتر پیشخوان در کردستان راه اندازی و برای 30 نفر ایجاد شغل کرده است.

مدیرکل ثبت احوال کردستان در پایان گفت: سال گذشته 30 هزار و 75 مورد تولد در کردستان صورت گرفته که 99.61 درصد شامل 29 هزار و 824 مورد در مهلت قانونی 15 روزه به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز