خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک ملی:

رتبه نخست ایران در حوزه پرداخت الکترونیک/ رونمایی از کارت هوشمند ملی و سامانه سککوک

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۳۰۲

مدیرعامل بانک ملی گفت: خوشبختانه در حوزه پرداخت‌های الکترونیک نه تنها در منطقه حرف اول را می‌زنیم بلکه از این بابت بر کشورهای پیشرفته نیز پهلو می‌زنیم. این محصولات کارت ملی هوشمند و سامانه سککوک که در بخش کسب و کار به ارایه خدمات می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، دومین نمایشگاه دستاوردها و محصولات نوین بانکی با عنوان «ملی شو» برگزار شد. همچنین در این مراسم از دو محصول « کارت هوشمند ملی» و « سامانه سککوک» رونمایی شد.

در ادامه این مراسم محمدرضا حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی در مورد این محصولات نوین بانکی گفت: بانک ملی ایران به تک تک آحاد جامعه تعلق دارد و همواره به عنوان یک موسسه نهادساز و منشا خیر و برکت برای کشور بوده است.

وی در مورد فلسفه "ملی‌شو" گفت: از حدود دو سال پیش مرکز نوآوری بانک ملی با حضور جوانان نخبه تشکیل شد، این جوانان در قالب تیم‌های مختلف اقدام به تولید محصولاتی کردند که بعضاً منحصر به فرد است که یکی از آنها سوپر محصول بام در قالب "ملی‌شو یک" بود.

مدیرعامل بانک ملی تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه پرداخت‌های الکترونیک نه تنها در منطقه حرف اول را  می‌زنیم بلکه از این بابت بر کشورهای پیشرفته نیز پهلو می‌زنیم. این محصولات کارت ملی هوشمند و سامانه سککوک که در بخش کسب و کار به ارایه خدمات می‌پردازد مورد استقبال هسته‌های اندیشه‌ورزی وزارت اقتصاد و اصناف مختلف قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز