خبرگزاری کار ایران

در ارزیابی سال گذشته صورت گرفت؛

کسب مقام نخست استانی؛ بهزیستی لامرد در تامین مسکن مددجویان

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۴۲۱

بهزیستی شهرستان لامرد در میان شهرستان‌های استان فارس؛ موفق به کسب مقام نخست سال ۹۷ در تامین مسکن مددجویان شد. +

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، «معصومه کاظم زاده» با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: اداره بهزیستی شهرستان لامرد در سال گذشته موفق به احداث و تکمیل ۹۴ واحد مسکونی با اعتباری بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۵۰۲ میلیون و ۹۷۵ هزار ریال شد و این خانه‌ها در اختیار واجدین شرایط قرار گرفت.

وی ادامه داد: بهزیستی لامرد از سال ۸۹ تاکنون طی تفاهم نامه‌ای با بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توانسته است ۷۸۷ واحد مسکونی را با اعتباری بالغ‌بر ۳۱ میلیارد ریال تکمیل نماید و به مددجویان تحت پوشش واگذار کند. 

کسب مقام نخست استانی؛ بهزیستی لامرد در تامین مسکن مددجویان

رئیس اداره بهزیستی لامرد با اشاره به واحدهای مسکونی  درحال ساخت گفت:  ۱۴ واحد مسکونی برای خانواده های دو معلولی در حال ساخت است که اکنون ۶ واحد مسکونی با پیشرفت ۷۰ درصد و ۸ واحد مسکونی دیگر  ۴۰ درصد پیشرفت دارد.

این مسئول در ادامه با اشاره به کسب مقام نخست استانی بهزیستی لامرد در تامین مسکن مددجویان، این دستاورد را حاصل تلاش و برنامه‌ریزی جمعی؛ خانواده بهزیستی دانست و از همه‌ی تلاشگرانی که برای تامین مسکن مددجویان و معلولان همت کرده اند بویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، شعب بانک‌های تجارت و سپه، تمامی مددکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی و خانم دلگشا از کارشناسان حوزه مسکن بهزیستی شهرستان قدردانی کرد و خواستار مساعدت خیراندیشان در تامین مسکن خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی شد.

کاظم زاده خاطرنشان کرد: حدود ۵۰۰ خانواده تحت پوشش بهزیستی شهرستان از نعمت مسکن محروم هستند و امیدواریم با همراهی خیراندیشان که همیشه یاری‌رسان بهزیستی هستند و همچنین با اعتبارات بهزیستی و دیگر بخش‌ها بتوانیم در مراحل بعدی، خانواده‌های بیشتری را صاحب خانه کنیم.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز