خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی در قزوین خبر داد:

کشف 67 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در شیشه‌های نوشابه

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۹۷۶

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 67 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در شیشه‌های نوشابه خبر داد و گفت: یک زن و یک مرد در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ر قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان افزود: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه افرادی با یک دستگاه کامیونت جک قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از یکی از استان های شرقی کشور به استان قزوین را دارند بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از تائید صحت اطلاعات و تشکیل سه اکیپ از عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان بوئین زهرا ماموران پس از انجام اقدامات مراقبتی لازم در محورهای مواصلاتی خودروی مورد نظر را در شهر بوئین زهرا شناسایی و در یک عملیات آن را متوقف کردند.

سرهنگ حاجیان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز