خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

بهره‌برداری از 3 طرح خدماتی-عمراین در شهر محمدیه قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۰۶۵

3 طرح عمرانی و خدماتی شهرداری محمدیه امروز یکشنبه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، برای بهره‌برداری از این طرح‌ها 4 میلیارد و 250 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مسیر دسترسی مجتمع مسکونی هنزا، بازار صنعتگران و وضوخانه شهدای گمنام سه طرح عمرانی و خدماتی به بهره برداری رسیده در محمدیه بودند.

رئیس کل دادگستری قزوین در مراسم افتتاح این طرح ها از پیگیری مسایل و مشکلات مجتمع مسکونی هنزا خبر داد و گفت: دستگاه قضا با جدیت به دنبال احقاق حق مردم است.

وی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد حقی از مردم پایمال شود،اظهار داشت: اگر هر مشکلی در استان قابل حل شدن نبود آنرا توسط مسئولان کشوری پیگیری خواهیم کرد. اگر هرکس به وظیفه قانونی خود عمل کند بدون شک مشکلی پیش نخواهد آمد و اگر مشکلاتی نیز در میان باشد قابل برطرف شدن است.

قدرتی درباره مشکلات مربوط به ایستگاه عوارضی نیز گفت: باید موضوع درآمد عوارضی‌ها بین مردم نهادینه و فرهنگ‌سازی شود چراکه با اتکا به منابع درآمدی مختلف کشور می‌توان زمینه کاهش وابستگی به نفت را محقق کرد.

محمدیه از توابع شهرستان البرز و بدون احتساب شهرک مهرگان (مسکن‌مهر قزوین و حومه) دارای حدود 50 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز