خبرگزاری کار ایران

توسط فرماندار و اعضای شورای ترافیک شهرستان سمنان؛

از نقاط حادثه خیز معابر و خیابان‌های مسکن مهر سمنان بازدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۵۳۱

با توجه به تراکم اسکان مردم و رفت و آمد بالای مردم در این شهرک، اعضا باید نسبت به ساماندهی معابر و خیابان‌ها و تقاطع‌ها برنامه ریزی و کار کار‌شناسی و اقدام لازم را به‌عمل آوردند.

در این بازدید فرماندار شهرستان سمنان یکی از وظایف شورای ترافیک را رفع نقاط حادثه خیز قبل از روی دادن هرگونه حادثه عنوان کرد و افزود: با توجه به تراکم اسکان مردم و رفت و آمد بالای مردم در این شهرک، اعضا باید نسبت به ساماندهی معابر و خیابان‌ها و تقاطع‌ها برنامه ریزی و کار کار‌شناسی و اقدام لازم رابعمل اورند.

به گزارش ایلنا، سعدالدین با تاکید بر رعایت استانداردهای فنی و ترافیکی در طراحی خیابان‌ها و میادین از شهرداری سمنان خواست تا نسبت به این مقوله اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به اینکه خیابان‌ها و تقاطع‌ها نباید رانندگان را مورد شک و تردید در ادامه مسیر خود قرار دهد گفت: طراحی استاندارد می‌تواند کمک بزرگی در حل این مسئله کند.

وی از کلنگ زنی یکی از میادین بزرگ شهرستان سمنان در شهرک مسکن مهر درهفته دولت خبر داد.

در پایان مقرر شد شهرداری نسبت به ساماندهی و طراحی تقاطع و میادین شهرک مهر اقدام و نتایج اقدامات را در اولین جلسه شورای ترافیک ارائه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز