خبرگزاری کار ایران

شهردار آبیک در گفت‌وگو با ایلنا؛

پارک جنگلی آبیک در مرحله تملک زمین قرار دارد/ رد سایت محمدآباد دلیل دپوی زباله در جایگاه

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۵۷۰

شهردار آبیک گفت: احداث پارک 86 هکتاری مراحل مالکیت زمین را طی می‌کند که پس از تملک، نسبت به مقدمات احداث این پارک اقدام لازم صورت می‌گیرد.

فرشاد محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: به دلیل تاخیر در پرداخت هزینه زباله انتقال داده شده به سایت محمدآباد قزوین وعدم پذیرش این سایت، سه مرحله زباله شهر آبیک به این سایت منتقل نشد و مجبور شدیم در جایگاه دفن زباله این شهر دپو کنیم.

وی افزود: البته خیلی از شهرداری‌های استان قزوین با مشکلی که شهرداری آبیک داشت، مواجه بودند که به طور موقت این مشکل رفع شده و تلاش مسئولان استان برای این مهم ادامه دارد.

شهردار آبیک ادامه داد: تا پایان اردیبهشت ماه جاری هزینه زباله انتقالی از شهر آبیک توسط شهرداری این شهر به سایت محمدآباد پرداخت شده است.

محمدحسینی درباره آخرین وضعیت احداث پارک 86 هکتاری در شهر آبیک توضیح داد: برای تملک زمین این پارک از سوی منابع طبیعی استان قزوین منابع آبی و طرح مطالعاتی درخواست شده که در خصوص یک حلقه چاه آب از سوی شرکت آبفای شهری شفاها قول مساعد داده شده که باید به نام شهرداری باشد تا بتوان نسبت به تملک زمین پارک گام برداشت.

وی افزود: برای طرح مطالعاتی پارک 86 هکتاری هم مجوز از سوی شورای شهر آبیک أخذ شده و قرارداد منعقد خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: احداث پارک 86 هکتاری مراحل مالکیت زمین را طی می‌کند که پس از تملک، نسبت به مقدمات احداث این پارک اقدام لازم صورت می‌گیرد چرا که در راستای رفع مشکلات زیست محیطی شهر آبیک، پارک جنگلی می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز