خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل پسماند شهرداری رشت مطرح کرد:

عدم مسئولیت شهرداری رشت در صورت بروز هر گونه رانش زباله در سراوان / تحمیل زمین اجرای پروژه تصفیه خانه سراوان به شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۸۴۱

مدیر عامل پسماند شهرداری رشت با بیان اینکه زمین اجرای پروژه تصفیه خانه سراوان به شهرداری رشت تحمیل شده است گفت: در صورت بروز هر گونه رانش زباله در سراوان مسئولیتی متوجه شهرداری رشت نبوده و زمین احداث تصفیه خانه توسط منابع طبیعی و محیط زیست به شهرداری تحمیل شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر عامل پسماند شهرداری رشت اظهار کرد: روزانه ۳ الی ۵ هزار لیتر سم پاشی در منطقه سراوان انجام می شود.

علیرضا حاجی پور به پرداخت غرامت به روستاهای کچا و جوکلبندان اشاره کرد و گفت: پرداخت غرامت به مالکان زمین های آسیب دیده کچا و جوکلبندان به واسطه سرازیری شیرآبه های سراوان به داخل آن در حال انجام است و سالانه حدود ۳۰۰ میلیون تومان از این بابت به کشاورزان متضرر پرداخت می شود.
 
علیرضا حاجی پور با بیان اینکه اجرای فاز نخست تصفیه خانه شیرآبه سراوان از تعهدات اخلاقی شرکت طرف قرار داد با شهرداری بود تصریح کرد: قرار بود فاز نخست پروژه بدون دادن پیش پرداخت انجام شود و در شرایط فعلی باید تضامین اجرای پروژه از سوی شرکت طرف قرار داد به شهرداری رشت داده شود.
 
وی با بیان اینکه زمین اجرای پروژه تصفیه خانه سراوان به شهرداری رشت تحمیل شده است گفت: در صورت بروز هر گونه رانش زباله در سراوان مسئولیتی متوجه شهرداری رشت نبوده و زمین احداث تصفیه خانه توسط منابع طبیعی و محیط زیست به شهرداری تحمیل شده است.
 
وی با اشاره به عدم صدور برداشت مجوز شن توسط اداره کل صنعت و معدن گیلان به منظور ریختن روی زباله های سراوان افزود: از ابتدای سال جاری مجوز برداشت شن برای کاور کردن زباله های سراوان توسط صنعت و معدن گیلان صادر نشده و روز گذشته و پس از ماه ها انتظار این اقدام انجام شد و این در حالی است که عدم اجرای این مهم مشکلات آلودگی در سراوان را افزایش داده و سلامت ساکنین منطقه را به مخاطره می اندازد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز