خبرگزاری کار ایران

سعید ناجی مطرح کرد:

ضرورت هم افزایی و همپوشانی مجموعه البرز در رفع نیاز زنان سرپرست خانوار

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۵۳۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر ضرورت هم افزایی تمامی دستگاه ها و تجمیع خدمات در خصوص برنامه ریزی برای زنان سرپرست خانوار استان، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی باید گزارش کامل و شفافی از وضعیت زنان سرپرست خانوار ارائه شود تا بر اساس آن نسبت به برنامه ریزی برای ارائه خدمات و حل مشکلات آنها اقدام شود.

به گزارش ایلنا، سعید ناجی  در جلسه اولین کارگروه تخصصی بانوان سرپرست خانوار البرز، افزود: در این نشست تلاش شد که تصویر دقیقی از وضعیت زنان سرپرست خانوار استان با احصا نیازهای آنها، ترسیم شود.

وی ادامه داد: چند دستگاه و اداره کل در خصوص ارائه خدمات و روند اعطای تسهیلات به بانوان سرپرست خانوار گزارش داده و برنامه های خود را اعلام کردند.

ناجی با تاکید بر ضرورت هم افزایی تمامی دستگاه ها و تجمیع خدمات در خصوص برنامه ریزی برای زنان سرپرست خانوار استان، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی باید گزارش کامل و شفافی از وضعیت زنان سرپرست خانوار ارائه شود تا بر اساس آن نسبت به برنامه ریزی جهت ارائه خدمات و حل مشکلات آنها اقدام شود.

وی افزود: موضوع مهم دیگری که در این نشست مطرح شد، تحقق وعده دولت در استان و انتصاب 30 درصدی بانوان در پست های مدیریتی بود.

معاون استاندار اضافه کرد: باید ظرفیت های بانوان و پست های استان بررسی و استخراج شود تا در مسیر تحقق وعده دولت با همپوشانی تمامی دستگاه های البرز گام برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز