خبرگزاری کار ایران

محرابی خبر داد:

بهره برداری از سومین بوستان بانوان قزوین در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۱۹۹

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین گفت: سومین بوستان بانوان این شهر در محله راه آهن ناحیه یک شهرداری سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری قزوین، عادله محرابی گفت: ایجاد مکان مناسب و فضای سبز برای اوقات فراغت بانوان همواره از دغدغه ها و موضوعات مهم مربوط به این قشر از جامعه بوده است.

وی ادامه داد: برای رفع معضل یاد شده، طی سال های گذشته شهرداری ها برحسب وظیفه ذاتی خود مبنی بر ایجاد بسترهای مناسب جهت تفریح، ورزش و اوقات فراغت شهروندان، اقدام به ایجاد پارک‌ها و بوستان‌های احداثی جهت فعالیت‌های فردی و اجتماعی مختص بانوان کرده اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به همین منظور و در سال های گذشته شهرداری های مناطق 2 و سه شهر قزوین اقدام به احداث پارک بانوان جهت فراهم ساختن مکان هایی برای گذراندن اوقات فراغت این قشر کرده اند.

محرابی، محله راه آهن قزوین را یکی از مناطق محروم این شهر دانست و افزود: ایجاد محیطی شاد و مفرح برای بانوان این بخش از جنوب شهر قزوین مجموعه مدیریت شهری را بر آن داشت تا با تخصیص محیطی به مساحت 45 هزار متر مربع اقدام به احداث سومین پارک بانوان این شهر کند.

به گفته وی، احداث بوستان بانوان محله راه آهن قزوین با هدف توزیع عادلانه خدمات عمومی، افزایش نشاط اجتماعی و سرانه ورزشی این شهر آغاز شده است.

رئیس روابط عمومی شهرداری قزوین با اشاره به اعتبار 147 میلیارد ریالی این پروژه که اسفند ماه سال گذشته کلنگ آن نیز به زمین زده شد، تصریح کرد: مدت زمان اجرا و بهره برداری این طرح 18 ماه به طول خواهد کشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز